NRF: המכירות לפסחא יזנקו ב-6% לשיא של 18.4 מיליארד דולר

פדרציית הקמעונות האמריקאית (NRF) צופה עונת מכירות מוצלחת במיוחד בעונת החגים הקרובה: על פי דו"ח עדכני שפורסם ב-Rough & Polished, המכירות לרגל חג הפסחא בארה"ב צפויות לצמוח השנה ב-6% ולזנק לשיא של 18.4 מיליארד דולר.

 

חג הפסחא חל השנה ב-16 באפריל, כמעט שלושה שבועות מאוחר יותר מאשר בשנה שעברה. מנכ"ל פדרציית הקמעונות האמריקאית, מת'יו שי (Matthew Shay) אמר כי זהו גורם חשוב: "לרוב הצרכנים יש כמעט חודש שלם נוסף לערוך קניות לרגל פסחא השנה, ועד בוא החגים מזג האוויר אמור להיות חם יותר משמעותית מפסחא האחרון", אמר, והוסיף כי "השיפור הכלכלי מוביל לכך שלצרכנים יש מצב רוח ללכת לקנות, וקמעונאים מוכנים לפתות אותם עם הצעות מיוחדות".

 

כמו כן, דווח כי מדד אמון הצרכן בארה"ב רשם במרץ עלייה של 8% לעומת פברואר, והגיע לרמתו הגבוהה ביותר מאז דצמבר 2000, כך עולה מנתונים שפרסמה חברת המחקר Conference Board.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן