kim k

הערכה: היהלומים שנגנבו מקים קרדשיאן ייחתכו מחדש ויימכרו

ביקורה הטראומטי של קים קרדשיאן (Kim Kardashian) בפריז באוקטובר 2016, שבמהלכו חוותה שוד מזוין בחדר המלון שבו שהתה, מסרב לרדת מהכותרות. על פי כמה דיווחים, אפסו הסיכויים לאתר את תכשיטי היהלומים בשווי 9 מיליון דולר, אשר נגנבו מכוכבת הריאליטי במהלך השוד. ככל הנראה, השודדים צפויים לחתוך מחדש ולמכור את היהלומים, ולהתיך את המתכות היקרות שמהן עשויים התכשיטים.

 
נשיא פדרציית התכשיטנים הצרפתית (French jewellers federation), ג'רום גולושון (Jerome Guillochon), אמר לערוץ הטלוויזיה BFM כי "היא לא צפויה לקבל אותם בחזרה […] הם יפרידו את האבנים מהמתכת. מצד אחד הם מתיכים את המתכת, ומצד שני הם לרוב חותכים לחלוטין את האבנים, כדי להסיר כל סימון ולשנות את צורתן. אם משובצים בתכשיטים יהלומים בעלי צורה מסוימת, אם יש למשל טבעת עם יהלום קושן, הם יכולים לחתוך את היהלומים לעיגול".

 
מוקדם יותר החודש, דווח כי לא פחות מ-17 בני אדם נעצרו בצרפת בחשד למעורבות בשוד תכשיטי היהלומים האלים. בדיווחים כעת, ירד מספר העצורים לתשעה. במהלך שוד התכשיטים באוקטובר, פרצו חמישה רעולי פנים לחדר המלון בפריז שבו שהתה קרדשיאן, החזיקו בה באיומי אקדח, קשרו אותה לאמבטיה וגנבו ממנה תכשיטי יהלומים בשווי של כ-9 מיליון דולר – כולל טבעת אירוסין בשווי 4.2 מיליון דולר – לפני שנמלטו מהמקום.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן