מכירות מוצרי היוקרה בהונג קונג הסתכמו בחודש ינואר ב-944 מיליון דולר, ירידה של 3.9% לעומת ינואר 2016, וזאת למרות שראש השנה הסיני חל בחודש זה, כך דווח ב-Rough & Polished.
קטגוריית פריטי היוקרה כוללת בין היתר תכשיטים, שעונים, שעוני יד ומתנות יקרות ערך. "הירידה נרשמה למרות שמספר התיירים להונג קונג עלה במהלך החודש ב-4.8%", כך דווח.
לדברי מפקד האוכלוסין והסטטיסטיקה של הונג קונג, "התחזית לטווח קצר של ענף הקמעונות בהונג קונג תלויה ברמות התיירות הנכנסת, ובשאלה האם סנטימנט הצרכנים המקומיים יעמוד באי-הוודאויות השונות בסביבה העולמית".