"[ענף התכשיטים] יושפע מההכרח לפעול באופן בר-קיימא, ידידותי לסביבה ואתי בנושא סורסינג", כך קובע דוח ראשון מסוגו של Business of Fashion ומקינזי (McKinsey & Company) על ענף השעונים והתכשיטים, כפי שדווח ב-Rough&Polished.
בדוח נטען כי תעשיית התכשיטים צריכה להסתכל "מעבר לקיימות כגורם בהפחתת סיכונים", ולאמץ את הנושא כהזדמנות "לבנות את הון המותג על ידי שינוי יעיל של הנהלים העסקיים".
על פי הדוח, בשנת 2025 כ-25%-30% ממכירות תכשיטי היוקרה בעולם "יושפעו משיקולי קיימות, מהשפעה סביבתית עד סורסינג אתי". לכן, חברות תכשיטים ושעונים "צריכות לראות הזדמנות עסקית בנהלים אתיים וסביבתיים מבוססים", שעשויים להוות יתרון תחרותי.