מכרה היהלומים ויקטור

אנגלו אמריקן: דירוג האשראי עלה ל"חיובי"

סוכנות הדירוג האמריקאית פיץ' (Fitch Ratings) עדכנה את התחזית הכלכלית של ענקית הכרייה אנגלו אמריקן (Anglo American) מ"יציבה" ל"חיובית", כך דווח ב-Rough&Polished.

 

בסקירה של פיץ' נכתב כי התחזית עודכנה בזכות הצמיחה בעסקים של אנגלו אמריקן, הבעלים של חברת היהלומים דה בירס (De Beers), והפרופיל הפיננסי השמרני של החברה.

 

פיץ' מסרה עוד כי "היסודות בשוק של מתכות מקבוצת הפלטינה, נחושת, עופרות ברזל ויהלומים, חיוביים לאור הגידול בביקוש וההיצע המוגבל". בנוסף, "המחירים במומנטום צמיחה מתמשך השנה, והגדילו את תחזית הרווחים", כפי שנכתב.

 

בתוך כך, דה בירס הרחיבה את הפריסה של פלטפורמת הבלוקצ'יין Tracr. בהודעה לעיתונות, דה בירס מסרה כי זו "פלטפורמת בלוקצ'יין היהלומים המבוזרת היחידה בעולם בקנה מידה גדול, שמבטיחה את מקור היהלומים, עמידה לזיופים, מאפשרת לבעלי סייט לקבל תיעוד בלתי ניתן לשינוי של מקור היהלום, מעצימה את קמעונאי התכשיטים, ומחזקת את אמונם במקור היהלומים שהם קונים ומוכרים".

 

מנכ"ל דה בירס, ברוס קליבר (Bruce Cleaver), מסר כי הפלטפורמה "תחזק את האמון ביהלומים טבעיים, ומהווה צעד ראשון בטרנספורמציה טכנולוגית שתחזק את הסטנדרטים, ותגביר את הציפיות ממה שאנחנו מסוגלים לספק ללקוחות-הקצה שלנו".

 

קימברליט דה בירס
צילום: De Beers

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן