משאית קטרפילר במכרה אורפה בוצוואנה

אלרוסה מוכרת את חלקה בפרויקט יהלומים בבוצוואנה

ענקית היהלומים הרוסית אלרוסה (Alrosa) מוכרת לחברת יהלומי בוצוואנה (Botswana Diamonds) את חלקה במיזם משותף בבוצוואנה. בעקבות המכירה, יהלומי בוצוואנה היא הבעלים של כלל המניות בפרויקט סאנלנד מינרלים (Sunland Minerals) כך דווח ב-IDEX Online. מחברת הכרייה נמסר כי היא מנהלת "דיונים מתקדמים" עם שותפה פוטנציאלית חדשה, שהיא עצמה "מפיקת יהלומים גדולה עם רעיונות חדשים, הלהוטה לגלות סלעי קימברליט חדשים בבוצוואנה".

 

מחברת יהלומי בוצוואנה נמסר כי העבודה במכרה "עשויה להתחיל במחצית הראשונה של 2019, ולהתמקד ביעדים שזוהו ב-2018". עוד צוין כי אלרוסה בחרה למכור את המניות שלה בשל שינויים במועצת המנהלים ובדרג ההנהלה הבכירה בשנים 2016-2017, ששינו את הדגש בפעילות החברה הרוסית.

 

יו"ר יהלומי בוצוואנה, ג'ון טילינג (John Teeling), אמר כי "[…] לא רשמנו הצלחה מיידית, לעתים נדירות נרשמת כזו בחיפושים, אך נרשמה התקדמות ליעד של תגלית בהיקף מסחרי. מסיבות שאינן קשורות לאתר עצמו, ההנהלה החדשה של אלרוסה העדיפה להשקיע בשיווק במקום בפרויקטים של חיפוש בשלביהם הראשונים […]". טילינג הוסיף כי הוא מקווה שחלק מהיעדים שזוהו ב-2018, יעברו בשנה הבאה לשלב הקידוח.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן