נשיא הבורסה יורם דבש

"Get Diamonds הפכה לפלטפורמת מסחר היהלומים הגדולה בעולם"

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים הישראלית, והנשיא בפועל של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), פרסם היום (שני) מכתב לחברים בענף, ובו עדכון על פלטפורמת המסחר הרשמית החדשה של הפדרציה,  Get Diamonds. לפניכם תרגום המכתב במלואו, וקישור למכתב המקורי.

 

—–

 

קולגות וחברים יקרים,

 

אנו חיים בעידן היסטורי. השווקים רשמו האטה דרמטית כמעט בכל אזור בעולם. התעשייה המצוינת שלנו אינה יוצאת דופן בכך. הקשר האנושי שוכן בלב העסקים שלנו, ונדרש במסחר היהלומים ברחבי העולם; אך לרוע המזל, כיום עלינו לציית לקריאה לריחוק חברתי.

 

אך יש סיבות להיות אופטימיים. בכל הנוגע לנגיף הקורונה, נראה שאנו מתקרבים לסוף הגל במדינות רבות. ונראה כי מדינות רבות משקיעות מאמצים אדירים בחזרה לנורמליות, ובחידוש הפעילות הכלכלית. חלק מהממשלות כבר פועלות מיוזמתן כדי לסייע לקהילה העסקית להתקדם.

 

בחודשים הקרובים, כפי שהטבע ישיל מעליו את האביב הארוך, גם העולם יתעורר לאטו מתקופת התרדמת שנכפתה עליו. עלינו להיות מוכנים להתמודד עם עולם חדש. לתפוס את מקומנו הראוי בעידן הנורמלי החדש, ההולך ונבנה. ואני משוכנע כי תעשיית היהלומים תעשה זאת בלהט.

 

בעידן החדש שלאחר מגפת קוביד-19, יהיה חשוב עבור תעשיית היהלומים כולה, לאורך כלל שרשרת האספקה, לשלב ידיים לטובת המסחר. החל בחברות הכרייה, עבור ביצרנים וסוחרים, ועד יצרני תכשיטים וקמעונאים. יש לכלול כאן את כל בעלי העניין בתעשייה, ובמיוחד הגופים הפיננסיים והבנקים שהיו גורם חשוב בצמיחה ובהתפתחות שלנו עד כה. אני מצפה להמשך ההבנה, התמיכה והשותפות עמם גם בהמשך.

 

קורונה חיטוי תכשיטים יהלומים
צילום: Patcharanan / shutterstock.com

אנו, בתעשיית היהלומים, צריכים גם כן להיערך לשלב זה. אחרי דיונים רבים בחודש האחרון, החלטנו להשיק פלטפורמת אונליין שקופה, לטובת מסחר היהלומים העולמי. קראנו לה Get Diamonds. אני שמח במיוחד לעדכן אתכם כי Get Diamonds, פלטפורמת המסחר ביהלומים של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), תפסה מהר את מקומה כפלטפורמת המסחר הגדולה ביותר, ורק הולכת ומתחזקת!

 

ב-27 באפריל נרשמה נקודת ציון חשובה בהתפתחות של Get Diamonds, עם השקת הגרסה בסינית של האתר. בקרוב, נעלה גם גרסאות ברוסית וערבית. אין ספק שזה יסייע לנו להגדיל את החשיפה שלנו באופן משמעותי.

 

אני שמח ביותר גם לספר כי מספר הקניינים הרשומים, והספקים הרשומים, צומח אף הם בקצב מהיר. אני משוכנע כי המספר רק ימשיך לעלות בשבועות ובחודשים הקרובים.

 

יהלומי בריליאנט
צילום: Denis Vrublevski

קיבלנו לאחרונה משוב מעודד מאוד ממר לורנס מה (Lawrence Ma), הנשיא המייסד ויו"ר פדרציית היהלומים של הונג קונג (DFHK), ומוותיקי ומכובדי הענף. רבים אחרים מכם גם שלחו מכתבי תמיכה ב-Get Diamonds. אני מבקש להודות מקרב לב לכל מי שהתייצב לצד הפדרציה במיזם ההיסטורי הזה.

 

שמרו על בריאותכם, קולגות וחברים יקרים.

 

אני מבטיח לעדכן אתכם בדבר התפתחויות ויוזמות שיוצגו בפנינו בעתיד.

 

בברכה,

יורם דבש,

נשיא בפועל, WFDB

 

לקריאת המכתב המקורי לחצו כאן

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן