דובאי, במבט מלמעלה

למרות הקורונה: תערוכת JGT בדובאי תתקיים בפברואר כרגיל

למרות שורה של ביטולי תערוכות ואירועים בתחום התכשיטים בגל הקורונה הנוכחי, תערוכת התכשיטים החדשה בדובאי – Jewellery, Gem & Technology Dubai (JGT Dubai) – תתקיים בחודש הבא כמתוכנן, כך דווח ב-IDEX Online.

 

סמארטפון תערוכת תכשיטים יהלומים
צילום:BUNDITINAY / shutterstock.com

תערוכת JGT Dubai, שמאורגנת בשיתוף מרכז הסחורות של דובאי (DMCC), תתקיים ב-22-24 בפברואר, במרכז המסחר העולמי בדובאי. על פי הדיווח, תערוכת JGT דובאי תתמקד בפעילות מעסק לעסק (B2B), ולא בפנייה לצרכן הסופי (B2C). כנס היהלומים של דובאי, שמארגן מרכז הסחורות של דובאי, יתקיים ב-21 בפברואר.

 

התעשייה הישראלית תפגין השנה נוכחות בתערוכת JGT בדובאי. מכון היהלומים הישראלי יקים בתערוכה פביליון שימוקם במרכז האולם שיוקדש ליהלומים, ובו יציגו 12 חברות ישראליות. המכון יפעיל גם ביתן בפביליון, שיאפשר למבקרים לחפש יהלומים במלאי של החברות הישראליות המשתתפות באירוע.

 

כנס בורסת יהלומים דובאי
צילום: DMCC

בהודעה לעיתונות, מסרו המארגנים כי "תערוכת JGT דובאי מציעה לספקים הזדמנות למצות את מלוא הפוטנציאל של שוק הכולל 4 מיליארד צרכנים – כולם במרחק של עד שבע שעות טיסה מדובאי. ההזדמנות מתמקדת במיוחד בסיטונאים, קמעונאים ויצרנים מהמזרח התיכון, הודו, רוסיה, מזרח אירופה וצפון אמריקה" […]

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן