תערוכת יהלומים בלגיה ישראל

משלבים ידיים: מכון היהלומים הישראלי ו-AWDC יערכו תערוכת יהלומים אונליין

מכון היהלומים הישראלי (IDI) ומרכז היהלומים העולמי באנטוורפן (AWDC) משלבים כוחות, ויערכו תערוכת יהלומים אונליין בסוף החודש. זאת, לאחר שכמה תערוכות יהלומים ותכשיטים חשובות ברחבי העולם – מתערוכות היהלומים והתכשיטים של הונג קונג בחודש מרץ ועד באזלוורלד 2020 – נדחו או בוטלו בשבועות האחרונים, בשל התפשטות וירוס הקורונה.

 

בורסת היהלומים מכבי שמשון
צילום: IDI 

תערוכת היהלומים אונליין של מכון היהלומים הישראלי ו-AWDC תתקיים אונליין, בין ה-30 במרץ וה-3 באפריל, ומזמינה קניינים להירשם כבר מעתה לאירוע המסקרן. התערוכה תתקיים על גבי פלטפורמת התערוכות שפותחה בעבר במכון היהלומים, ועודכנה בעזרת חברת virtual diamond boutique. 

 

אנטוורפן יהלומים
צילום: Public Domain

בהודעה שפורסמה באתר של AWDC, נמסר כי "בשל וירוס הקורונה, כבר הוחלט לבטל השנה כמה תערוכות. מרכז היהלומים העולמי באנטוורפן ומכון היהלומים הישראלי החליטו לשלב כוחות, ולהציע לכם אירוע מכירה ייחודי – ללא וירוסים! – שיאפשר לכם לרכוש יהלומים בנוחות ממשרדכם".

 

מנכ"ל מכון היהלומים הישראלי, מר אביאל אליה, אמר כי "אני מקווה שהאמרה כי זמנים קשים מזמנים גם הזדמנויות ייחודיות תוכיח את עצמה. אני מאוד שמח על שיתוף הפעולה עם AWDC, מה שמוכיח שאיחוד כוחות ושיתופי פעולה הן המפתח לצלוח את המשבר הנוכחי". 

 

לפרטים נוספים ורישום לאירוע לחצו כאן

 

במקביל, מכון היהלומים הישראלי מקדם שורה של יוזמות יצירתיות אונליין, במטרה לסייע במגוון דרכים ליהלומנים הישראלים בימים אלו – לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן