שרין אוגי

שרין תשתף פעולה עם לוקרה במיזם דיגיטלי חדש של יהלומי גלם

חברת טכנולוגיות היהלומים הישראלית שרין (Sarine Technologies) חתמה על הסכם עם תאגיד קלרה (Clara Diamond Solutions Corporation), פלטפורמת המכירות הדיגיטליות שנרכשה על ידי חברת היהלומים לוקרה (Lucara) בחודש פברואר השנה.

 

לדברי שרין, 90% מיהלומי הגלם נמכרים בעולם ב"חבילות", ברוב המקרים לחברות ליטוש גדולות שאושרו מראש. הקניינים, שלעיתים נקראים בעלי סייט, מקבלים הקצאה של חבילות גלם, ומוכרים את היהלומים שאינם רוצים לשוק המשני כברוקרים. לפעמים, רק חלק קטן מהיהלומים מתאימים לצרכים שלהם, ועליהם לרכוש בעצמם יהלומים נוספים בשוק המשני.

 

עבור אותם קניינים, קלרה מציעה לא לרכוש חבילות, אלא יהלומים בודדים שמתאימים בדיוק לצרכים שלהם. זאת, באמצעות פלטפורמה דיגיטלית בגיבוי טכנולוגיית בלוקצ'יין מאובטחת שפיתחה החברה, ומאפשרת למכור יהלומים ישירות ליצרני תכשיטים. בעקבות העסקה, הפלטפורמה תשלב את טכנולוגיית מיפוי התכלילים גלקסי (Galaxy) של שרין, ואת מערכת תכנון הגלם האופטימלי Advisor, שמציעה אפשרויות לליטוש יהלומי גלם, עבור ההזמנות שמקבלים יצרני המלוטש מלקוחותיהם הקמעונאים.

 

שרין מסרה עוד כי האופטימיזציה של תהליך המיון תתאים את יהלומי הגלם לביקוש הקיים בשוק מצד יצרנים וקמעונאים, ותאפשר להם לחפש את היהלום או היהלומים המדויקים שהם צריכים, במחיר שהם מוכנים לשלם. לוקרה תמכור תחילה חלק מהיהלומים שלה באמצעות קלרה, ועשויה להרחיב את הפעילות בכל שתאפשר למפיקות אחרות למכור גלם באמצעות הפלטפורמה הזו.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן