שרין טכנולוגיות יהלומים ישראל

שרין פתחה מרכז שירותי מעבדה בבורסת היהלומים בהראט

חברת טכנולוגיות היהלומים הישראלית שרין טכנולוגיות (Sarine Technologies) פתחה בשבוע שעבר (12 באוגוסט) מרכז שירותי מעבדה בבורסת היהלומים בהראט אשר במומביי. הודו. שירותי המעבדה של שרין יוצעו אך ורק לחברי הבורסה המקומית, ויכללו בדיקות קודמות לדירוג, זיהוי החזרי אור וליטוש, ויינתנו בחינם לצרכי מיון, כך דווח ב-Gem Konnect.

 

שרין טכנולוגיות יהלומים מחשב
צילום: Sarine Technologies

מנכ"ל שרין, דיוויד בלוק (David Block), אמר בתגובה כי "אנחנו נרגשים לפתוח מרכז חדש לשירותי המעבדה שלנו בבורסת היהלומים בהראט, ולהנגיש  את חוויית המעבדה לחבריה. השותפות שלנו עם הנהלת וחברי בורסת היהלומים בהראט היא מקור לגאווה עבור שרין, כחלק מעבודתנו המשותפת לקידום התעשייה לתוך המאה ה-21".

 

שרין טכנולוגיות יהלומים משרדים
צילום: Sarine Technologies

בחודש יוני, שרין השיקה תכנית שותפים רשמית במסגרת 'מסע היהלומים של שרין' (Sarine Diamond Journey), ו-14 יצרניות יהלומים הודיעו על הצטרפותן. לדברי שרין, "תעודת מסע היהלומים כוללת תיעוד דיגיטלי, אינטראקטיבי ו-ויזואלי של מסע היהלום, ממצבו הגולמי ועד ליהלום המלוטש המוגמר, או אפילו התכשיט שבו שובץ", וכן "מאפשרת לצרכנים להעריך את סיפורו הייחודי של כל יהלום, תוך אמון באותנטיות המידע שייצר הפתרון הטכנולוגי של שרין".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן