מכון היהלומים גט דיימונדס

שמואל שניצר: תערוכת הונג קונג הוכיחה פעם נוספת את חשיבותה כאמצעי שיווקי חזק

"תערוכת הונג קונג הוכיחה פעם נוספת את חשיבותה כאמצעי שיווקי חזק. אין תחליף לקשר הבלתי אמצעי בין המציגים בתערוכה והקניינים, וזאת כמובן לצד השיווק האינטרנטי שמתקדם בצורה משמעותית בשנים האחרונות", כך מסר יו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר, לסיכום תערוכת הונג קונג בספטמבר, שננעלת היום (ראשון, 17 בספטמבר).

 

שניצר סיפר כי את הביתן הישראלי פקדו במהלך התערוכה קניינים רבים מארצות מרכזיות, כגון סין, הודו, אוסטרליה, תאילנד, וייטנאם, יפן, קמבודיה, מלזיה ואינדונזיה. לדבריו, רוב המציגים הישראלים מדווחים על שיפור מצב הרוח העסקי ועל התעניינות גדולה מזו שנרשמה בתערוכות הקודמות. הוא הוסיף כי מטבע הדברים, סביר שזרם הקניינים הגדול והמגוון לביתן הישראלי בתערוכה יקדם גם עסקאות עתידיות.

 

יו"ר מכון היהלומים מסר עוד כי תוכנת Get Diamonds, שפיתחו מכון היהלומים ובורסת היהלומים הישראלית, זכתה להצלחה ניכרת בתערוכה, ומאות קניינים נעזרו בה כדי ליצור קשר עם המציגים הישראלים. "זוהי רק ההתחלה", הבטיח.

 

"יש לקוות שתערוכה זו מסמלת את תחילת השינוי שאנו כה מצפים לו, לקראת השנה החדשה", סיכם יו"ר המכון. "אנצל הזדמנות זו לאחל בע״ה לכולכם ולבני משפחותיכם שנה טובה, פורייה ומוצלחת".

 

שמואל שניצר, יו"ר המכון הישראלי ליהלומים
צילום: שמואל שניצר

 

עשרות אלפי מבקרים בתערוכה הגדולה באסיה

 

תערוכת הונג קונג ספטמבר היא התערוכה הגדולה ביותר של ענף התכשיטים באסיה. הביתן הישראלי אירח השנה בביתן 71 חברות יהלומים ישראליות, ובמרכזו מוקם הלאונג’ של המכון, ובו עמדות מחשבים עם תוכנת Get-Diamonds.

 

הנהלת התערוכה חגגה השנה 35 שנים להיווסדה, וציינה זאת בשורה של טקסים והצעות למשתתפים. מארגני התערוכה שמו דגש גם על השימוש ברשתות חברתיות, והעמידו ברחבי התערוכה עמדות שהציעו מתנות למציגים שיצלמו עצמם ויעלו למדיה החברתית.

 

התערוכה נערכה בשני מיקומים שונים: תערוכת התכשיטים במרכזי הכנסים בעיר, ותערוכת אבני החן, היהלומים והפנינים, שנערכת במרכז הכנסים בסמוך לשדה התעופה, מחוץ לעיר. בשני האתרים השתתפו כ-3,680 מציגים מ-56 מדינות, שהתפרסו על פני שטח תצוגה של כ-135,000 מ”ר. בתערוכה ביקרו על פי ההערכות למעלה מ-50 אלף מבקרים.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן