תערוכת הונג קונג ספטמבר 2017 ביתן מכון היהלומים

נפתחה תערוכת הונג קונג ספטמבר 2017

תערוכת הונג קונג ספטמבר לשנת 2017, התערוכה הגדולה ביותר של ענף התכשיטים באסיה, נפתחה היום (רביעי). ביתן היהלומים הישראלי, שמארגן מכון היהלומים, מארח השנה 71 חברות יהלומים ישראליות. במרכז הביתן ממוקם הלאונג' של המכון, שבו מוצבות עמדות מחשבים עם תוכנת Get-Diamonds, המושכות תשומת לב מהמבקרים הרבים שפקדו את הביתן במהלך היום. בין היתר, ביקרו בביתן הישראלי מבקרים רבים מהודו, וכן משאר קצוות תבל, ובין היתר מטורקיה, ניו-זילנד, אנגליה ואפילו אירן.

 

סמנכ"לית השיווק של מכון היהלומים, אירה צרלינה, מסרה כי "תנועת המבקרים הרבה יצרה אופטימיות בקרב המציגים הישראלים. אנו מקוים שהתנועה הרבה תתורגם לעסקאות".

 

מכון היהלומים גט דיימונדס
צילום: איריס הורטמן

 

הנהלת התערוכה חוגגת השנה 35 שנים להיווסדה, וציינה זאת בשורה של טקסים, כולל טקס רשמי שבו הוענק אות נאמנות מיוחד לשמונה חברות המלוות את התערוכה מיום היווסדה. כמדי שנה, התערוכה נפתחה בתהלוכת אריה המלווה בתופים, המסתובב בין הביתנים השונים, והגיע לביקור גם בביתן הישראלי. במסגרת חגיגות 35 השנים לקיום התערוכה, משתתפים בני ובנות 35, או כל מי שמחזיק בידו דרכון, תעודת זהות או כרטיס כניסה לתערוכה הנושא את צירוף הספרות 35, יזכה להנחה של 35% במסעדות Arena Kitchen, Ikon ו-Spotlight Bar במהלך ימי התערוכה.

 

מארגני התערוכה שואפים לקדם את השימוש ברשתות חברתיות, והציבו במתחם התערוכה עמדות לצילום סלפי, לשם פרסום בפייסבוק ואינסטגרם. עמדות אלו מציעות שלל מתנות מפנקות למבקרים ולמציגים שיצלמו את עצמם ויפרסמו ברשתות החברתיות.

 

מכון היהלומים הונג קונג
צילום: איריס הורטמן

 

התערוכה נערכת בשני מיקומים שונים: תערוכת התכשיטים במרכזי הכנסים בעיר, ותערוכת אבני החן, היהלומים והפנינים, שנערכת במרכז הכנסים בסמוך לשדה התעופה, מחוץ לעיר. בשני האתרים ישתתפו 3,680 מציגים מ-56 מדינות, שיתפרסו על פני שטח תצוגה של כ-135,000 מ"ר. סאני צ'אן (sunny Chan), מנהל האירועים בחברת -UBM, המארגנת את התערוכה, מסר כי צפויים לבקר בה השנה לא פחות מ-56 אלף מבקרים.

 

התערוכה תימשך כל סוף השבוע, ותינעל ביום ראשון הקרוב.

 

מאת איריס הורטמן

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן