כנס בורסת יהלומים דובאי

נפתח שבוע היהלומים בדובאי

שבוע היהלומים בדובאי נפתח היום (שני), עם ועידת היהלומים המתקיימת במלון Atlantis, The Palm. את הוועידה מארגן מרכז הסחורות של דובאי (DMCC), האחראי לאזור הסחר החופשי החשוב בדובאי, ולמסחר והיזמות במדינה. בוועידה שתתקיים בנושא "עתיד היהלומים" ינאמו דמויות מרכזיות בעולם היהלומים, ובהן מנכ"ל דה בירס (De Beers) ברוס קליבר (Bruce Cleaver), ומנכ”ל אלרוסה (Alrosa) סרגיי איבנוב (Sergey Ivanov).

 

ביום שלישי, תיפתח גם תערוכת JGT דובאי, שתתקיים ב-24-22 בפברואר. מכון היהלומים הישראלי יארח השנה לראשונה פביליון יהלומים ישראלי, בהשתתפות 12 חברות ישראליות, שיציגו יהלומים טבעיים לא משובצים, ותכשיטי יהלומים. רשימת החברות המשתתפות: DN Diamonds, Dayagi Diamonds, Direct Diamond Solutions, G. Arabov Diamonds, El. Diamonds Trading, Tiroche Diamonds, TOC The Excellent Make, West Africa Diamonds, House of Gems Israel, Moshe Namdar Masingita ו-YDI-Yoshfe Diamonds International.

 

ביתן יהלומים ישראלי סין
צילום: IDI

הפביליון יכלול ביתן מידע של מכון היהלומים, הכולל מסופים לחיפוש יהלומים במאגר הנתונים של החברות הישראליות המציגות בפביליון. הפביליון יכלול גם לאונג’ לקניינים ואורחים, שבו יוגשו לאורך היום משקאות קלים, קפה וחטיפים.

 

ביום רביעי, תיפתח ועידת הנשיאים הדו-שנתית (25-23 בפברואר), שמארגנת הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB). האירוע, שינעל את שבוע היהלומים בדובאי, ייערך במגדל אלמס (Almas), ויהיה המפגש פנים מול פנים הראשון של WFDB מאז תחילת מגפת הקורונה. במפגש ישתתפו נשיאי ונציגי 29 בורסת היהלומים החברות בפדרציה.

 

יהלום 1086 קרט דובאי
צילום: DDC

באירוע ינאמו דמויות מרכזיות מהענף, ויתקיימו מפגשי עבודה ודיונים במצבה של שרשרת אספקת היהלומים, וכיווני הפעולה העתידיים של ה-WFDB. אחד הדוברים יהיה מנכ"ל שרין טכנולוגיות (Sarine Technologies), דיוויד בלוק (David Block), שידבר על "עתיד היהלומים".

 

בשבוע שעבר, אמר נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, יורם דבש, אמר כי “אנחנו נרגשים שנוכל לערוך את ועידת הנשיאים באופן אישי, במיוחד בדובאי, שהיא אחד ממרכזי המסחר ביהלומים החשובים בעולם. אני משוכנע כי האירוע מסמל חזרה רצויה מאוד לשגרה, ונרגש מכך מאוד. עם זאת, לפנינו עבודה רבה, כדי לצלוח עם תעשיית היהלומים את האתגרים שלפנינו”.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן