טבעת סוליטר שכטר יהלומים

רוזי בלו תשקיע בחברת לאו שכטר יהלומים

חברת רוזי בלו (Rosy Blue) תהפוך לבעלת מניות מיעוט בחברת לאו שכטר יהלומים, כך נמסר בהודעה לעיתונות. העסקה צפויה "להיסגר בקרוב", ולציין את שיאן של יותר מ-30 שנות יחסי מסחר בין שתי הקבוצות.

 

על פי ההודעה לעיתונות, שתי החברות "יחפשו להגביר את היעילות התפעולית, באמצעות שילוב תשתיות העיבוד והאדמיניסטרציה המקיפות ברחבי העולם". עם השלמת העסקה, לאו שכטר תמשיך לפעול באופן עצמאי, כשמניות הרוב יוחזקו בידיה של משפחת שכטר.

 

מנהל חברת לאו שכטר, אליוט טננבאום (Elliot Tannenbaum), אמר כי "החל מצעדיהן הראשונים בעסקי היהלומים לפני 65 שנה, שתי המשפחות שלנו ידעו לזהות שותפויות ארוכות טווח, שבהן עבודה קשה, בשילוב כישרונות ודרכי עבודה מגוונות, הובילו לתוצאות מצוינות. אנחנו מרגישים שמערכת היחסים ושיתוף הפעולה עם משפחת רוזי בלו, שמהם נהנינו במשך יותר משני דורות, תייצר פלטפורמה ייחודיות וחדשנית כמענה לביקושים בתעשיית היהלומים של ימינו".

 

מנהל רוזי בלו, אמית באנסאלי (Amit Bhansali), מסר כי "רוזי בלו נהנתה ממערכת יחסי אמון ארוכה מאוד עם לאו שכטר, הודות לערכינו המשותפים, המבוססים על עבודה קשה ויושרה. החשיבה קדימה, וטבעם האחראי של אליוט והצוות שלו, יהוו יתרון גדול מבחינתה של רוזי בלו, בעודנו מוונטים את דרכנו בשוק המתפתח".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן