הטבלת תינוק בכנסייה

הודו: קמפיין חדש יעודד רכישת יהלומים לציון לידות

איגוד מפיקות היהלומים (DPA) "פועל עם בעלי עניין בתעשייה על מנת ליצור אירוע חדש לרכישת יהלומים" והוא לידת ילדים, כך עולה מהודעה לעיתונות של ה-DPA, כפי שדווח ב-Rough & Polished.

 

על פי הדיווח, איגוד מפיקות היהלומים ביצע מחקר צרכנים שהראה כי 39% מההודים רואים בלידת ילד "אירוע משמח לרכישת תכשיטים". הקמפיין החדש של איגוד מפיקות היהלומים בהודו יעמיד במרכזו את חזון האיגוד, לפיו יש "לחגוג את נס החיים באמצעות נס מן הטבע". הקמפיין ימונף בערוצי מדיה חברתית ובחנויות בהשתתפות קמעונאים, כאשר "בניית האירוע הזה בתעשייה יעמוד במוקד פעילות ה-DPA במהלך השנה כולה".

 

תכשיטי זהב יהלומים הודו
צילום: Rehan Qureshi / shutterstock.com

מנהל ה-DPA, ריצ'ה סינג (Richa Singh), אמר כי "אני שמח שכולם בתעשייה שעמם שוחחנו, מאמינים ברעיון הזה ומוכנים לשלב עמנו ידיים כדי להוביל את היוזמה לקידום רכישת יהלומים באמצעות 'מתנה לאם הטרייה' […]".

 

טבעת נישואין זהב יהלומים
צילום:Sukpaiboonwat / shutterstock.com

סגן יו"ר המועצה לקידום ייצוא אבני החן והתכשיטים מהודו (GJEPC), קולין שאה (Colin Shah), הוסיף כי "תעשיית היהלומים זקוקה לאירוע חדש שיניע את המכירות ויחזק את אמון הצרכן. לידה היא אירוע מושלם למכירת תכשיטי יהלומים, כי מדובר ברגע הנחגג בכל העולם, בכל התרבויות ובמדינה שלנו, וטבעו אינו עונתי".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן