חנות תכשיטים של צ'אי טאי פוק הונג קונג

DPA ישיק קמפיין יהלומים חדש בסין

איגוד מפיקות היהלומים (DPA) ישיק ביולי הקרוב קמפיין שיווקי שיפנה לצעירים סינים מדור המילניום, כך דווח ב-Rough & Polished. קמפיין "Real is Rare, Real is a Diamond" של איגוד מפיקות היהלומים כבר הושק בארה"ב ובהודו.

 

מנכ"ל איגוד מפיקות היהלומים, ז'אן-מארק ליברהר (Jean-Marc Lieberherr), אמר במהלך תערוכת התכשיטים הבינלאומית בהונג קונג בשבוע שעבר כי "[זהו] הצעד הבא בפלטפורמה הגלובלית שלנו, שנועד לחבר בין צעירים סינים מדור המילניום לבין יהלומים. אנחנו מצפים להמשיך ולחזק את הקשר עם קהילת היהלומים והתכשיטים הנרחבת של סין, כדי להזרים אנרגיה חדשה לקטגוריית היהלומים".

 

הקמפיין הראשון של איגוד מפיקות היהלומים בסין ירוץ בטלוויזיה, בדיגיטל ובמדיה החברתית, ו"יציג יהלומים כסמל אמיתי לאהבה, המעודד לפעול תוך דאגה, רוך והתחשבות".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן