אתר Diamonds do good

קמפיין יהלומים חדש מגיע למיליוני צעירים באינטרנט

קרן העצמת היהלומים (DEF) ממשיכה במאמציה להעביר לקהל הרחב מסר חיובי על יהלומים: אתר IDEX Online מדווח כי הקמפיין האחרון של הקרן, Diamonds Do Good, זוכה עד כה להיענות חיובית ביותר.

 

הקמפיין החדש כולל פעילות מדיה ממוקדת בערוצים שונים אונליין, ובהם הולו, פנדורה, יוטיוב ועוד. סרטון הוידיאו של הקמפיין המוצג באתר הולו, למשל, השיג עד כה נתון הגבוה ב-100% מהממוצע במונחי צפיות, ובכ-300% במונחי הקלקות-המשך לאתר.

 

גם באתר DiamondsDoGood.com עצמו, מורגש דגש על תחומי עניין המדברים לקהל צעיר. האתר כולל למשל חלק שבו סלבריטאים מעבירים את המסר של 'do good', וכן חלק המציג סיפורים אישיים של תכשיטנים עצמאיים התורמים לקהילה.

 

קרן העצמת היהלומים תעביר סמינר בנושא "מה הלקוחות שלכם רוצים – וצריכים – לדעת: כיצד יהלומים עושים טוב", במהלך תערוכת JCK, ב-5 ביוני בשעה 14:00, בביתן L11.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן