diam86

קרן העצמת היהלומים משיקה קמפיין וידאו בינלאומי

קרן העצמת היהלומים (DEF) השיקה קמפיין וידאו בינלאומי, שכותרתו Diamonds Do Good. הקמפיין מתוכנן לחזק את המסר שיהלומים תורמים ומועילים לקהילות בהן הם נכרים, כך על פי דיווח של ה-National Jeweler.

 

הקמפיין כולל שלושה תשדירי שירות בני דקה, שמיועדים לצרכנים ואמורים להגיע לחשיפה של 8 מיליון בני דור המילניום. הסרטונים יוצגו באתרים פופולריים של מגזינים וכלי תקשורת אמריקאיים, לרבות אתר בניו יורק טיימס, ווג, אל, ואניטי פייר ועוד.

 

DEF מעודדת תכשיטנים לשתף את הסרטונים עם הלקוחות שלהם באמצעות אתרי אינטרנט ובמדיה החברתית.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן