יהלום Dynasty אלרוסה רוסיה

אלרוסה: יהלום Dynasty ההיסטורי נמכר במכירה פומבית

אלרוסה (Alrosa) הודיעה על מכירתו של יהלום Dynasty במכירה פומבית ב-2 באוגוסט, וזאת לאחר שניסיון קודם למכור את היהלום בנובמבר 2017 לא צלח. על פי דיווח ב-Diamond World, היהלום נרכש על ידי חברת מוצרי היוקרה הפרטית Mouawad, שבידי גורמים שוויצרים ומאיחוד האמירויות, אשר כינתה את האבן "יהלום נדיר בעל תיעוד מרשים".

 

יהלום Dynasty הוא היהלום המרכזי בקולקציה הקרויה באותו שם. מדובר ביהלום בליטוש עגול ברילאנט מסורתי במשקל 51.38 קרט, בצבע D (חסר צבע) ובדרגת ניקיון VVS1 (ללא תכלילים), והוא "היהלום הטהור ביותר מכל היהלומים הגדולים שיוצרו בהיסטוריה של התכשיטים ברוסיה", כפי שציינה אלרוסה.

 

קולקציית Dynasty, שהוצגה על ידי אלרוסה באוגוסט 2017, כוללת חמישה יהלומים שלוטשו מיהלום גלם במשקל 179 קרט, שנקרא The Romanovs, ונכרה בארובת הקימברליט ניוברינסקאיה (Nyurbinskaya) ביקוטיה ב-2015.

 

סך ההכנסות ממכירת קולקציית Dynasty הסתכמה בכ-10 מיליון דולר. בעקבות המכירה, יהלום Dynasty הפך רשמית ליהלום היקר ביותר שמכרה אלרוסה אי פעם, למרות שחברת הכרייה הרוסית לא חשפה את מחיר המכירה הסופי. מנכ"ל אלרוסה, סרגיי איבנוב (Sergey Ivanov), אמר בתגובה למכירה כי אלרוסה "תמשיך לעבוד ולהציג קולקציות יהלומים חדשות לשוק".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן