שרשרת יהלום יהלומים כריסטיס

נחנך מפעל היהלומים הראשון של דובאי

כנס היהלומים בדובאי הסתיים ב-17 באוקטובר, במסיבת עיתונאים שבה נמסר על פתיחתו של מפעל ליטוש היהלומים הבינלאומי נמסיס (Nemesis), ובהצגתה של שרשרת יהלום במשקל 163 קרט, שתוצע למכירה על ידי כריסטי'ס (Christie's).

 

השקתו הרשמית של מפעל ליטוש היהלומים נמסיס פתחה את יומו השני של כנס היהלומים בדובאי. בהודעה לעיתונות נמסר כי המפעל ישלים את טווח השירותים שמציע מסחר היהלומים בדובאי, ויציע ליטוש יהלומים ברמה הגבוהה ביותר.

 

בתוך כך, כריסטי'ס הציגה בדובאי יהלום במשקל 163.41 קרט ובליטוש אמרלד, השייכת לחברת תכשיטי היוקרה מז'נבה, דה גריסוגונו (De Grisogono). היהלום משובץ בשרשרת בשם The Art of de GRISOGONO, שתהיה גולת הכותרת של מכירת התכשיטים של כריסטי'ס בז'נבה ב-14 בנובמבר. היהלום, שלוטש מיהלום גלם במשקל 404 קרט שהופק בפברואר 2016 במכרה היהלומים לולו (Lulo) באנגולה, הוצג בדובאי כחלק מסיור להצגתו ברחבי העולם.

 

מכריסטי'ס נמסר כי יהלום הגלם "4 בפברואר" הוא היהלום הלבן ה-27 בגודלו שנמצא אי פעם, והגדול ביותר באנגולה. יהלום הגלם לוטש בניוו יורק על ידי קבוצה של 10 מומחי ליטוש. ייצור השרשרת ארך 1,700 שעות, ולקחו בו חלק 14 צורפים.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן