דלג לתוכן המרכזי
simplified man
חדשות ראשי
the israel diamond industry logo

כנס היהלומים בדובאי יתמקד בשיווק לדור המילניום

הכנס ייערך באוקטובר, ויכלול מפגש שיתמקד בשיווק לצעירים
בני דור המילניום
צילום: El Nariz

בורסת היהלומים של דובאי (DDE) הודיעה כי הנושא המרכזי בכנס היהלומים של דובאי יהיה שיווק יהלומים לבני דור המילניום. הכנס ייערך בדובאי ב-16-17 באוקטובר.

 

במפגש, שייערך תחת הכותרת “כיצד יהלומים מתאימים לעידן החדש של דור המילניום”, ישתתפו בין היתר מנכ”ל איגוד מפיקות היהלומים (DPA), ז’אן-מארק ליברהר (Jean-Marc Lieberherr), מנכ”ל חברת התכשיטים דהמאני, עמית דהמאני (Amit Dhamani), ולצדם פאנליסטים נוספים.

 

ליברהר יתאר בין היתר את הסקרים שעורך איגוד מפיקות היהלומים בקרב צעירים מדור המילניום בארה”ב, ואת הקמפיינים הגדולים שהוא מכין בהודו ובסין. בהצהרה לעיתונות, מסר ליברהר כי “זו משימה מאתגרת – כיצד לתקשר עם דור של קונים, שמעולם לא פרסמו בפניהם תכשיטי יהלומים בעבר? חשפנו מידע חיוני רב ומעודד. הצעירים חיים בעולם של אופנות מהירות ובחירה אינסופית, ומשתוקקים דווקא להיפך, לאותנטיות, כשהם רוכשים פריטי יוקרה. יהלומים מתאימים לכך באופן מושלם”.

 

עמית דהמאני מסר כי “אני מאמין שצעירים מדור המילניום מעריכים תכשיטי יוקרה בדיוק כמו שקבוצות צרכנים אחרות מעריכות, אך צריך לפנות אליהם באופן מאוד מסוים”.

 

 



תגיות: תכשיטי יהלומים, בורסת היהלומים, דובאי, דור המילניום

עוד כתבות שיעניינו אותך