ארני בלום

ארני בלום: מסחר יהלומים אונליין – הכלי לעסקים בימינו

נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), ארני בלום (Ernie Blom), צופה כי המסחר אונליין יוביל את מסחר היהלומים העולמי, לאור מגבלות התנועה בעולם בשל התפרצות וירוס הקורונה. בלום קרא לגורמים בתעשייה לגלות חדשנות, ושיבח את היוזמה לקיום תערוכת יהלומים אונליין, כך דווח ב-IDEX Online.

 

חיפוש באינטרנט
צילום: sondem

"אנו ברי מזל שהמסחר האלקטרוני והפלטפורמות הדיגיטליות התפתחו לא מעט; הן עשויות להיות הכלים לעשיית עסקים בימים אלו של ריחוק חברתי", ציין בלום, ושיבח את תערוכת היהלומים אונליין שיזמו מכון היהלומים הישראלי (IDI) ומרכז היהלומים העולמי באנטוורפן (AWDC), ותיערך ב-30 במרץ עד ה-3 באפריל. התערוכה מזמינה קניינים מהעולם להירשם מראש לאירוע. התערוכה תיערך באמצעות פלטפורמת התערוכות שפיתח מכון היהלומים הישראלי, ועברה עדכון על ידי Virtual diamond boutique. 

 

יהלום מחשב יהלומים אינטרנט
צילום: Piotr Zajda / shutterstock.com

נשיא ה-WFDB הוסיף כי "אנחנו תעשייה עמידה. כשהתקופה הקשה תעבור, אני משוכנע שנחזור להחיות את עסקינו ולחזק אותם אף יותר […] כולנו חייבים לעשות הכל כדי להיות חדשניים ולהמשיך לעשות עסקים. בואו לא ניכנס ללחץ אלא נמשיך בחיינו היומיומיים, ונשמור על ערכינו האנושיים ומחויבותנו לטובת החברה כולה, לפני הכל […]".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן