יהלומי פנסי צבעוניים

89% מקטגוריות יהלומי הפנסי התייקרו בשנת 2021

קרן מחקר יהלומי הפנסי הצבעוניים (FCRF) פרסמה לאחרונה סיכום למגמות מחירי היהלומים הצבעוניים ברבעון הרביעי, ולשנת 2021 כולה. מהדיווח עולה כי בשנה שעברה, המחירים עלו ב-89% מכלל קטגוריות היהלומים הצבעוניים המופיעות במחירון, בשיעור שנע בין 1.3% ל-7.9%. במהלך השנה, נרשמה עלייה ממוצעת של 1.7% במחירים, התאוששות לעומת המגמות ב-2020. 

 

מחירי יהלומי פנסי צבעוניים
צילום: FCRF

את עליות המחירים הובילו אשתקד יהלומים כחולים (2.2%) ויהלומים ורודים (2%), ואילו מחירי היהלומים הצהובים עלו בשיעור ממוצע של 0.9%. המחיר הממוצע של יהלומי פנסי ויויד עלה ב-1.6%, ואילו מחירי יהלומי הפנסי אינטנס בכל הצבעים והגדלים עלו בשיעור ממוצע של 1.8%. 

 

ברבעון הרביעי של השנה, נרשמה עלייה ממוצעת של 0.5% במחירי יהלומי הפנסי הצבעוניים. תנודות המחירים בקטגוריות השונות נעו מירידה של 1% ועד עלייה של 2.9% במחיר. מחירי היהלומים הוורודים עלו בשיעור ממוצע של 0.6%, מחירי היהלומים הכחולים עלו בשיעור של 0.5%" ו אילו מחירי היהלומים הצהובים עלו בשיעור ממוצע של 0.4%. 

יהלומים צבעוניים צהובים אדומים
צילום: Benma Diamonds

חבר קרן FCRF, אפרים ציון, אמר כי "העלייה העקבית במחירון יהלומי הפנסי הצבעוניים, מעידה על היציבות של קטגוריית היוקרה הזו. אנו רואים שיותר אנשים רוכשים את היהלומים היפהפיים הללו, שההיצע שלהם הולך וקטן". 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן