קונגרס היהלומים יורם דבש

נשיא הבורסה יורם דבש יעמוד בראש ועדה ליוזמות אסטרטגיות ב-WFDB

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, נבחר לעמוד בראש ועדה של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), שתהיה אחראית ליוזמות אסטרטגיות שנועדו לקדם את התעשייה העולמית. ה-WFDB דיווחה על המינוי במהלך קונגרס היהלומים העולמי שנערך בבורסת היהלומים של בהארט (BDB) במומביי, שהסתיים בשבוע שעבר.

 

נשיא הבורסה, יורם דבש, אמר בתגובה למינוי כי הוא שמח מאוד להוביל את היוזמה החשובה במיוחד. "בורסת היהלומים הישראלית הציגה כלים פורצי דרך לקידום התעשייה המקומית. חיזקנו את השקיפות של התעשייה, הגברנו את שיתוף הפעולה עם הרשויות, והצגנו את הקוד האתי הראשון מסוגו בבורסת יהלומים. נקטנו גם בכמה צעדים בכדי לרתום את כוחן של הטכנולוגיה והחדשנות לטובת התעשייה. אנו נרגשים להוביל את התעשייה העולמית לגבהים חדשים של שקיפות, רלוונטיות והישגים".

 

דבש, המכהן כסגן נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, הפתיע את התעשייה כשהודיע לפני כמה חודשים כי הוא מוותר על ההזדמנות להפוך לנשיא ה-WFDB, על מנת להקדיש את מלוא מרצו לליווי המהפכה הטכנולוגית והאדמיניסטרטיבית שהוא מוביל בבורסת היהלומים הישראלית.

 

דבש עמד בראש המשלחת של בורסת היהלומים הישראלית לקונגרס היהלומים העולמי במומביי, הודו. במשלחת לקחו חלק גם יו"ר מכון היהלומים, בועז מולדבסקי; מנכ"ל בורסת היהלומים, ערן זיני; היועץ המשפטי בבורסה, שמואל עיני; יו"ר ועדת המשפט של ה-WFDB, מאיר וורטהיים; ושבתאי ווגל, נשיא בורסת אתגר (Etgar).

 

ביום חמישי (25 באוקטובר), קרא נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), ארני בלום (Ernie Blom) לנשיאי וחברי בורסות היהלומים ברחבי עולם לשתף פעולה, בכדי לחזק את נוכחותו העולמית של הארגון. בלום אמר את הדברים בסיכום קונגרס היהלומים העולמי, וסיפר באותה הזדמנות כי נשיא הבורסה, יורם דבש, הסכים להוביל את הפרויקט.

 

לדברי בלום, "הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים היא הגוף המייצג החשוב ביותר של מסחר היהלומים העולמי, אך עלינו לחשוב כיצד ביכולתה להוסיף ערך לחבריה". הוא הוסיף כי "כל נשיא וחבר הוא שגריר של ה-WFDB, של מסחר היהלומים ושל תרומתם בעולם, ויש להעביר את המסר הזה הן במדינות שבהן הם פועלים והן במדינות אחרות. לרשותנו עומדים הידע, הניסיון והאינטלקט העצומים של נשיאינו, ועלינו להיעזר בהם כדי למצוא דרכים לחזק עוד את תפקידנו העולמי".

 

להודעה לעיתונות על מינוי יורם דבש לתפקיד לחצו כאן

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן