תערוכת יהלומים לאס וגאס 2017

תעשיית היהלומים הישראלית נערכת ל-JCK לאס וגאס 2019

תעשיית היהלומים הישראלית נערכת במלוא העוצמה לתערוכת JCK לאס וגאס, תערוכת אבני החן והתכשיטים המרכזית בארה"ב. עשרות חברות יהלומים ישראליות נערכות לאירוע זה במשך חודשים, ומצפות לתערוכה טובה מאוד. ארה"ב היא השוק הגדול ביותר של יהלומים מלוטשים מישראל, עם קרוב למחצית מכלל ייצוא היהלומים המלוטשים מישראל.

 

פביליון היהלומים הישראלי, שמארגן מכון היהלומים הישראלי, יארח השנה 27 מציגים. הפביליון ימוקם במפלס 2 באולם היהלומים (Diamond Plaza), עם ביתן ולאונג' מכון היהלומים במרכזו, ומסביבם המציגים הישראלים. הלאונג' יגיש משקאות קלים במהלך כל היום, ויכלול מסופים של Get Diamonds, שיאפשרו לקניינים לחפש את היהלומים שהם צריכים בקרב המציגים הישראלים. מנוע החיפוש הפופולרי יהיה זמין לשימוש גם באמצעות מכשירי סמארטפון.

 

נוף פנורמי לאס וגאס
צילום: Iris Hortman

בנוסף, מכון היהלומים יערוך השנה שתי הגרלות, ב-31 במאי וב-2 ביוני, לקניינים שרכשו יהלומים בפביליון היהלומים הישראלי. כפרסים, יוענקו כרטיסי מתנה אקסקלוסיביים למלון מוביל בלאס וגאס. רק קניינים שרכשו יהלומים ביום ההגרלה יוכלו להשתתף בה.

 

פביליון היהלומים הישראלי יציג השנה גם סטארט-אפ בתחום המציאות הרבודה (AR), שפיתח טכנולוגיה המאפשרת ללקוחות "לענוד" באופן וירטואלי טבעות ותכשיטי יהלומים, באמצעות הדמיות ממוחשבות. הסטארט-אפ Inova (אינובה) מתארח במרכז החדשנות של בורסת היהלומים הישראלי, Diamond Tech, שהוקם על מנת לשלב בין היצירתיות החדשנית של תעשיית ההייטק הישראלית לבין המסורת והכישרונות של תעשיית היהלומים הישראלית.

 

מכון היהלומים לאס וגאס
צילום: איריס הורטמן

יו"ר מכון היהלומים, בועז מולדבסקי, אמר כי "מאחר שארה"ב היא שוק הייצוא הגדול ביותר שלנו, JCK לאס וגאס הוא אירוע שאנחנו מדי שנה מצפים לו. השוק הקמעונאי בארה"ב בריא והביקוש לתכשיטים יציב, לכן אנו משוכנעים כי זו הולכת להיות תערוכה טובה מאוד למציגים שלנו".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן