עגילי יהלומים כחולים שרשרת

סותבי'ס תעמיד למכירה שורה של יהלומים כחולים נדירים

שורה של "יהלומים כחולים נדירים ויוצאי דופן" יעמדו במרכזה של המכירה הפומבית Magnificent Jewels and Noble Jewels של בית המכירות סותבי'ס (Sotheby’s), שתיערך בז'נבה ב-15 בנובמבר. כמו כן, יעמדו למכירה יהלומים לבנים, שתי אבני חן צבעוניות יוצאות דופן, ותכשיטי יהלומים של חברות מובילות ובהן הארי ווינסטון (Harry Winston), קרטייה (Cartier), ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels), בולגרי (Bulgari), ו-Pederzani.

 

במרכז המכירה הפומבית יעמדו זוג עגילי יהלומים המשובצים ביהלומי פנסי ויויד כחולים, האחד במשקל 2.61 קרט והשני במשקל 3.06 קרט, שצפויים לגרוף 8-10 מיליון דולר. בנוסף, תעמוד למכירה טבעת יהלום כחול במשקל 5.04 קרט בליטוש מלבני, וצפויה להימכר תמורת 9-12 מיליון דולר. כמו כן, יוצע למכירה יהלום פנסי לייט ורוד מסוג Iia, במשקל 21.19 קרט ובליטוש קושן, שצפוי לגרוף 4.5-6.5 מיליון דולר.

 

רשימת היהלומים הלבנים שיעלו על הדוכן כוללת יהלום בליטוש טיפה שמשקלו 40.18 קרט, בצבע D, שצפוי לגרוף 2.5-3.5 מיליון דולר. כמו כן, שרשרת יהלומים של הארי ווינסטון, המשובצת בתשעה יהלומים לבנים במשקל D, צפויה להימכר תמורת סכום של בין 4.8 ל-5.8 מיליון דולר.

 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן