סמארטפון תערוכת תכשיטים יהלומים

מחוברים: תערוכת ספטמבר 2019 ברשת

 

ביתן היהלומים הישראלי משך השנה עניין רב בתערוכת התכשיטים של הונג קונג, שהתקיימה ב-16-20 בספטמבר. הביתן השתרע על פני מעל 900 מ"ר, ואירח 59 חברות ישראליות. במרכזו הוקם הלאונג' של מכון היהלומים, שכלל מסופי Get-Diamonds Show, שאפשרו למבקרים לחפש יהלומים לפי קטגוריות, במלאי של המציגים הישראלים.

 

נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, סיכם כי "התנועה בביתנים הישראלים הייתה ערה רוב הזמן, וזכינו לראות מספר מכובד של לקוחות אשר פקדו את המקום". נשיא הבורסה ציין כי התערוכה הייתה טובה מהציפיות, לאור הפרסומים על המתיחות הפוליטית וההפגנות לאחרונה בהונג קונג.

 

הביתן הישראלי בתערוכת הונג קונג ספטמבר 2019
צילום: IDI

כחלק מהפעילות לקידום ענף היהלומים הישראלי, במהלך התערוכה, עלו עדכונים בלתי פוסקים ע"י צוות הניו מדיה של מכון היהלומים, בערוצי המדיה השונים, כולל מענה אונליין לפניות של מבקרים, ומשיכת קניינים לביתן הישראלי. הפוסטים והסרטונים שעלו זכו לאלפי צפיות – צפו בטעימה מהפעילות הדיגיטל לקידום התערוכה והביתן הישראלי בהונג קונג: 

 

באינסטגרם :

ישראל יהלומים הונג קונג

בפייסבוק:

 

HK September 2019 – Come visit us at the IDILounge, Booth 9C20! #GetDiamnondshows #IDILounge

Israel Diamond Industry – Get Diamonds 发布于 2019年9月17日周二

 

תחום היהלומים והתכשיטים בעידן הדיגיטלי חייב לשלב פעילות פיזית לצד פעילות אונליין תומכת. בהתאם לכך, מכון היהלומים צפוי להמשיך ולהגביר את פעילותו הדיגיטלית, במטרה לקדם ולתמוך בענף היהלומים הישראלי – בכל זמן ומכל מקום.

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן