מכרז יהלומים ורודים ואדומים ממכרה ארגייל באוסטרליה

מכרז היהלומים הוורודים האחרון מארגייל מוצג באנטוורפן

מכרז היהלומים הוורודים ממכרה ארגייל (Argyle) לשנת 2021 – הקולקציה האחרונה של היהלומים הנדירים משנת הפעילות האחרונה של המכרה – מוצג בימים אלו בפעם אחרונה באנטוורפן, כך דווח ב-Diamond World. הגשת ההצעות עבור היהלומים תינעל ב-4 באוקטובר 2021.

 

מכרז יהלומים ורודים ויהלומים אדומים של ריו טינטו
צילום: Rio Tinto

מנהל המכירות והשיווק של חטיבת היהלומים בריו טינטו (Rio Tinto), פטריק קופנס (Patrick Coppens), מסר כי "מכרז היהלומים הוורודים הראשון מארגייל נערך באנטוורפן ב-1984, ואני שמח לארח את הקולקציה האפית האחרונה באותו מקום". הכרייה במכרה ארגייל נפסקה ב-3 בנובמבר 2020.

 

מכרה היהלומים ארגייל
צילום: Rio Tinto

מכרז היהלומים הוורודים מארגייל לשנת 2021, "המסע מעבר" ("The Journey Beyond"), כולל 70 יהלומים במשקל כולל של 81.63 קרט. גולת הכותרת של המכרז היא פריט מספר 1, ארגייל אקליפס (Argyle Eclipse) – יהלום במשקל 3.47 קרט, שהוא יהלום פנסי אינטנס הוורוד הגדול ביותר שהוצע אי פעם למכירה במכרז. קולקציית המכרז כוללת חמישה 'כוכבים' עיקריים, "שנבחרו בזכות יופיים הייחודי". כמו כן, יוצעו למכירה 41 יהלומים כחולים ממכרה ארגייל, במשקל כולל של 24.88 קרט. לדברי החברה, מדובר ביהלומים הכחולים או בצבע ויולט האחרונים שהופקו במכרה האוסטרלי.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן