קמפיין יהלומים קיימות הודו

הודו: GJEPC מצטרפת לקמפיין הקיימות של מועצת היהלומים הטבעיים

המועצה לקידום ייצוא אבני החן והתכשיטים בהודו (GJEPC) מצטרפת לקמפיין הקיימות שהשיקו באוגוסט מועצת היהלומים הטבעיים (NDC) והמועצה לנהלים אחראיים בענף התכשיטים (RJC), כך דווח ב-IDEX Online.

 

קמפיין יהלומים קיימות הודו
צילום: NDC

הקמפיין "Thank You, By the Way" ("תודה, על הדרך") מדגיש את היתרונות הסוציו-אקונומיים ולקהילה של כריית יהלומים, עם קביעות כגון "היהלום הטבעי שלך עוזר לספק שירותי בריאות ליותר מ-4 מיליון איש" ו"היהלום הטבעי שלך עוזר לספק שירותי חינוך לילדים ברחבי העולם, כולל מעל חצי מיליון ילדים בקהילות כפריות".

 

ייצור תכשיטים יהלומים הודו
צילום: Kalcutta / shutterstock.com

יו"ר המועצה לקידום ייצוא אבני החן והתכשיטים בהודו, קולין שאה (Colin Shah), אמר כי "על מנת להשיג קיימות לטווח ארוך בתעשייה שלנו, עלינו לאמץ גישת 360 מעלות. האיגוד ומועצת היהלומים הטבעיים עושים בדיוק את זה, על ידי הדגשת התרומה של התעשייה, והכרה בתפקידו החיוני של המסחר בקירוב הקהילה, בנגיעה בחיי אנשים ובהובלת שינוי אמיתי".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן