דה בירס מכרה יהלומים

דה בירס תקדם יוזמות אתיות חדשות בענף היהלומים

מנהלי דה בירס חשפו את "האסטרטגיה החדשה [של דה בירס] לקשר בין צרכנים לבין הייעוד החברתי שלה", במהלך נאומים שנשאו סגני הנשיא של ענקית הכרייה, סטפן לוסייה (Stephen Lussier) ודיוויד פרייג'ר (David Prager), באירוע שנערך בתערוכת JCK Luxury, כך דווח ב-IDEX Online.

 

קימברליט דה בירס
צילום: De Beers

במהלך האירוע, שנערך תחת הכותרת The Power of Purpose-Led Brands: How Values Create Value ("כוחם של מותגים עם ייעוד: כיצד ערכים יוצרים ערך"), דנו שני המנהלים הבכירים בפרויקט "Building Forever" ("בונים לנצח"), שנועד להשיג יעדי קיימות שאפתניים עד שנת 2030. דה בירס בין היתר תקדם השקעות משמעותיות בחיבור של יותר צרכנים להשפעתם החיובית של היהלומים של דה בירס; ופיתוח תכנית סורסינג חדשה, קוד המקור של דה בירס (De Beers Code of Origin).

 

דה בירס יהלומים הסביבה
צילום: De Beers

קוד המקור של דה בירס יספק ערובה כי "היהלום הוא יהלום טבעי ופטור מעימותים, התגלה על ידי דה בירס בוצוואנה, קנדה, נמיביה או דרום אפריקה, ומילא תפקיד ישיר במשימת 'בונים לנצח' של דה בירס, שמטרתה להגן על כדור הארץ ולשפר את חיי תושביו". בארה"ב ובסין, התכנית תתמקד ביהלומים של דה בירס שמשקלם מעל 0.30 קרט.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן