שרין טכנולוגיות יהלומים ישראל

הטכנולוגיות של שרין – הפלטפורמה שצומחת הכי מהר במכרזי יהלומים

חברת טכנולוגיות היהלומים הישראלית שרין טכנולוגיות (Sarine Technologies) מדווחת כי "יכולות הסריקה המתקדמות לטובת מסחר ביהלומי גלם מתפתחות במהירות", ומאפשרות למפיקות יהלומים, בתי מכרזים פומביים וקנייני גלם "לסחור ביהלומי גלם באופן יעיל יותר מבעבר".

 

שרין טכנולוגיות יהלומים תוכנה
צילום: Sarine Technologies

שרין מסרה כי היהלומים ראשית נסרקים על ידי מערכות ®DiaExpert ו- ®Galaxy של שרין, הבודקות את המאפיינים החיצוניים והפנימיים של היהלום. לאחר הבדיקה, נוצר קובץ התכנון של ®Advisor, "המאפשר ללקוחות פוטנציאליים לתכנן ולקבוע מהו ערכם האמיתי של היהלומים המלוטשים שניתן להפיק מכל יהלום גלם, ומסייע לקבוע איזה יהלומים כדאי לרכוש". לאחרונה הטכנולוגיה של שרין שימשה את חברת סטארג'מס (Stargems), במכרז הגדול שקיימה אי פעם בדובאי.

 

שרין שירות בורסת היהלומים
צילום: Sarine

מנכ"ל שרין טכנולוגיות, דיוויד בלוק (David Block), מסר כי "[…] מאחר שמוצרי התכנון שלנו הפכו לסטנדרט בתעשייה, מוכרים של יהלומי גלם יכולים להגיע לרוב השוק הפוטנציאלי מבחינתם, על ידי שליחתם בקבצים דיגיטליים. אנחנו גאים לתמוך במפיקות הגלם החדשות הרבות שאימצו את הפתרון הזה, ושמחים מאוד שסטארג'מס, אחד מבתי המכרזים המובילים, שימשה כחלוצה של השימוש בטכנולוגיות הדיגיטליות שלנו, במכרז הגדול ביותר שערכה אי פעם בדובאי".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן