rough diamond s 3659211 4623316 1

ועידת הנשיאים בדובאי תעסוק ביהלומי מעבדה

ועידת הנשיאים של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB) והתאחדות תעשייני היהלומים העולמית (IDMA), שתיערך ב-24-25 בספטמבר, תבחן לעומק את סוגיית יהלומי המעבדה, כך דווח ב-Rough & Polished.

 

יהלומי מעבדה יהלומים טבעיים
צילום: Paul Zimnisky

ועידת הנשיאים צפויה לערוך פאנל בנושא סינתטיים, בהשתתפות מומחים מן התעשייה. נשיא ה-WFDB, ארני בלום (Ernie Blom), אמר כי "מה שמבדיל בין יהלומים טבעיים ליהלומי מעבדה, מעבר ליסוד האהבה, הוא שיהלומים טבעיים הם מקור שאינו מתחדש. היצע היהלומים הטבעיים מוגבל על ידי הטבע. חשוב לציין כי מבחינה היסטורית, יהלומים טבעיים יקרים יותר שומרים על מחיר המכירה מחדש שלהם לאחר הרכישה, בזכות נדירותם. יהלומים סינתטיים לא שומרים על ערכם. יהלומים טבעיים כן". בלום סיכם בקריאה לחברים בעולם המסחר "להתאחד סביב קמפיין שידגיש ככל האפשר את הנדירות של יהלומים טבעיים".

 

ארני בלום
צילום: DMCC

בחודש יולי, השיקה בורסת היהלומים הישראלית קמפיין גלובלי לקידום יהלומים טבעיים, בשיתוף פעולה עם הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים. עד כה, פורסמו שני סרטונים וידאו בסדרת "We love natural diamonds". הקמפיין הבינלאומי נועד להציג בפני הלקוחות את ההבדלים המשמעותיים בין יהלומים טבעיים בני מיליארדי שנים, שערכם ויופיים נצחיים, לבין יהלומים סינתטיים שיוצרו במעבדה. 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן