תערוכת יהלומים הונג קונג

הונג קונג: יו"ר פדרציית היהלומים קורא להצטרף ל-Get Diamonds

לורנס מה (Lawrence Ma), הנשיא המייסד ויו"ר פדרציית היהלומים של הונג קונג (DFHK), פרסם מכתב רשמי, ובו הזמין את היהלומנים חברי הפדרציה להצטרף ל-Get Diamonds, פלטפורמת מסחר היהלומים הרשמית של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB). להלן תרגום המכתב המלא, וקישור למכתב המקורי.

 

 

חברי DFHK היקרים,

 

בסוף מרץ, הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB) שלחה מכתב לכל הבורסות החברות, בבקשה לזכות בתמיכתן ב-Get Diamonds, פלטפורמת מסחר היהלומים הבינלאומית, שפותחה ונוהלה על ידי מכון היהלומים הישראלי. לאחרונה, הודיעה הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים כי סיכמה עם מכון היהלומים הישראלי על רכישתה של פלטפורמת Get Diamonds. הפלטפורמה תנוהל על ידי דירקטוריון עצמאי, ותשרת את חברי כל הבורסות החברות בפדרציה, באופן אובייקטיבי, תחרותי ושקוף במטרה לקדם ולסייע לתעשיית היהלומים.

 

כיו"ר DFHK, החברה בפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, אני כותב מכתב זה כדי לעודד אתכם לחקור ולהתנסות בפלטפורמת Get Diamonds. המלאי הגדול בפלטפורמה – מעל 1.1 מיליון יהלומים בשווי כולל של מעל 4.7 מיליארד דולר – מצביע על כוחה, שאותו קיבלה בזכות תמיכה עצומה מחבריה ומשתמשיה, ששיבחו גם את השיפורים המתמידים, בתגובה להצעות ותגובות ממשתמשים. אני מאמין כי היא יכולה להיטיב עם התעשייה שלנו, באמצעות הצגת מידע מעשיר על התעשייה שלנו, ואופציית מסחר יעילה.

 

ליטוש יהלומים בורסה ישראל
צילום: IDI

בכדי לעודד את ההתנסות בפלטפורמה, לחברי בורסות היהלומים מוצע להירשם ללא עלות, ולסחור בחופשיות באמצעות הפלטפורמה, בכפוף לחברות ב-WFDB. בהתחשב בסביבת השוק המשתנה, התעשייה צריכה לקדם אמצעים גמישים, להפגין אחדות ולעבוד יחד בחפץ לב, כדי להתגבר על האתגרים הנוכחיים, ולבנות עתיד בהיר יותר.

 

שולח את מיטב איחולי הבריאות והשגשוג לכולכם!

 

בברכה,

לורנס מה (Lawrence Ma)

נשיא מייסד ויו"ר DFHK

 

לקריאת מכתבו של לורנס מה לחצו כאן 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן