תכשיטי זהב יהלומים הודו

GJEPC משיקה קמפיין לקידום תעשיית אבני החן והתכשיטים ההודית

המועצה לקידום ייצוא אבני החן והתכשיטים מהודו (GJEPC) חשפה קמפיין שיימשך 12 חודשים, בתערוכת התכשיטים הבינלאומית של הודו (IIJS 2018). על פי דיווח ב-IDEX Online, הקמפיין נועד להדגיש את "תרומתה של תעשיית אבני החן והתכשיטים לכלכלת הודו", והמסר העיקרי שלו הוא כי התעשייה היא "נכס חשוב להודו".

 

סגן יו"ר המועצה לקידום ייצוא אבני החן והתכשיטים מהודו, קולין שאה (Colin Shah), מסר כי הציבור בהודו אינו מודע ברובו לתרומתה של התעשייה למדינה. על כן, הסביר, הקמפיין יתאר חמישה היבטים שונים של תרומת התעשייה: "עמדתה המובילה של התעשייה ההודית בעולם; תרומתה לתמ"ג של הודו; מספרן העצום של הזדמנויות התעסוקה שהיא יוצרת; האמצעים שיושמו לחיזוק רווחת העובדים; והשפעתה החיובית העקיפה גם על איכות חיי המשפחות שלהם".

 

שאה הוסיף כי תעשיית אבני החן והתכשיטים מעסיקה כחמישה מיליון עובדים, ואחראית לכ-7% מהתמ"ג ההודי. הקמפיין ירוץ במשך 12 החודשים הקרובים, ויתמקד בפרינט ובמדיה הדיגיטלית.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן