82% מהצעירות בארה"ב: תכשיטי יהלומים – השקעה לטווח ארוך

איגוד מפיקות היהלומים (DPA) ערך לאחרונה סקר מקיף בקרב צעירות אמריקאיות מדור המילניום (גילאי 18-34), ובו נבחנו עמדותיהן ביחס למוצרי יוקרה. הסקר הצביע על שלוש מגמות עיקריות: צעירות תופסות מוצרי יוקרה כבעלי ערך פיננסי ורגשי לטווח ארוך, הן מתגאות בלגיטימיות של פריטים אותנטיים, ומוצרי יוקרה תורמים לביטחונן העצמי.

 

למאמר המלא לחצו כאן

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן