diamond 660 7738492

קמפיין חדש לאיגוד מפיקי היהלומים: REAL IS RARE

איגוד מפיקי היהלומים  (Diamond Producers Association או DPA) חשף פלטפורמה שיווקית חדשה ליהלומים במהלך מצגת מיוחדת לחברים בתעשייה בתערוכת JCK לאס וגאס.

 

מהודעה לעיתונות של DPA עולה, כי פלטפורמת Real is Rare (אמיתי הוא נדיר), הינה תוצאה של שישה חודשי פיתוח הכוללים מחקר מעמיק בקהל צרכני היעד בני דור המילניום. הפלטפורמה עלתה בעקבות עבודה מעמיקה עם קהל המילניום, שחשפה כי בעוד יהלומים עדיין מושכים את בני הדור, ניתן להעצים רלוונטיות ומעורבות רגשית באמצעות מושגים חדשים.

 

עבור רבים בדור המילניום, יהלומים מייצגים טקסים מסורתיים או מעמד ובלינג. ליהלומים ישנה הזדמנות לייצג את החיבורים הנדירים, היקרים והאמיתיים שבני דור המילניום משתוקקים אליהם. ״Real is Rare״ מגדירה מחדש יהלומים למאה ה-21, ומעניקה להם משמעות חדשה כסמל לחגיגת הקשרים האמיתים שאנו בוחרים לעשות.

 

״זהו ציון דרך חשוב עבור תעשיית היהלומים. חברי ה-DPA חברו להשקן קמפיין זה שיצור תנועה תרבותית חדשה סביב יהלומים, שאנו מאמינים שיתרמו לכלל התעשייה״, אמר יו״ר DPA, סטפן לוסייה (Stephen Lussier).

 

״אנו שמחים להציג את פלטפורמת קטגוריית השיווק החדשה שלנו, אשר תהדהד עם דור המילניום, אך גם תזרים אנרגיה חדשה לקטגוריית היהלום העולמית. אנו מצפים להשלמת והשקת הקמפיין בסתיו, ונמשיך לפתח את הפלטפורמה לשנת 2017 ולאחריה״, אמר מנכ״ל DPA, ז׳אן מארק ליברהרר (Jean-Marc Lieberherr

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן