debeers class

דה בירס: ביקוש חזק ליהלומים בעידן "הרגיל החדש"

ענקית היהלומים דה בירס (De Beers) מפרסמת את דוח תובנות היהלומים לשנת 2020 (2020 Insight Diamond Report), המצביע על כך שלמרות התפשטות מגפת הקורונה, סגירת חנויות והטלת סגר במדינות רבות בעולם, "צרכנים מסתגלים לעידן 'הרגיל החדש', ועדיין קונים יהלומים", כך דווח ב-IDEX Online.

 

קורונה חנות תכשיטים יהלומים
צילום: Heng Lim / shutterstock.com

מנכ"ל דה בירס, ברוס קליבר (Bruce Cleaver), מסר כי "עבור צרכנים רבים, קניית יהלום על כל משמעויותיו, קיבלה משמעות גדולה אף יותר, בשל השפעת הסגר ורצון גובר להפגין הערכה לאהובים, באמצעות מתנות נצחיות מן הטבע, בעלות ערך רגשי ופיננסי".

 

מנכ"ל דה בירס, ברוס קליבר
צילום: De Beers Group

הדוח קובע כי בשנת 2019, ההוצאות העולמיות על יהלומים עלו ב-0.5% ל-79 מיליארד דולר. עלייה זו נובעת מצמיחה של 4% במכירות בארה"ב, ושל 3% ביפן. בסין, הביקוש עלה במונחי מטבע מקומי, אך ירד ב-3% במונחי דולרים, בשל שערי החליפין. 

 

לדוח המלא של דה בירס לחצו כאן

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן