יהלומי גלם דה בירס

דה בירס ביטלה את הסייט השלישי של 2020

ענקית היהלומים דה בירס (De Beers) נאלצה לבטל את הסייט השלישי של השנה, שאמור היה להתקיים בשבוע שעבר, ואפשרה ללקוחותיה "לסרב ל-100% מהסחורה", כך דווח ב-IDEX Online.

 

מכרה היהלומים ויקטור
צילום: De Beers

בשבוע שעבר, דווח כי לאחר שתעשיית הליטוש של סוראט סגרה זמנית את שעריה בשל התפשטות וירוס הקורונה, קניינים נותרו "עם מעט אפשרויות לליטוש או מכירה מחדש של הסחורה של דה בירס". דה בירס תכננה לקיים את הסייט כמתוכנן, אולם לאפשר ללקוחותיה לסרב לרכוש סחורה. מהלך זה זכה, לדברי אחד המקורות, "להערכה בשוק. לא ניתן לאלץ אנשים לרכוש סחורה בזמנים כאלו, כאשר הכל מוקפא…".

 

דה בירס יהלומים לונדון
צילום: De Beers

לאחרונה, דה בירס מסרה כי למרות המגבלות הגוברות על טיסות בינלאומיות, היא צפויה לקיים כמתוכנן את הסייט השלישי לשנת 2020, שייערך בין ה-30 במרץ ל-3 באפריל בגבורון, בוצוואנה. החברה מסרה כי "בעוד המצב ברחבי העולם ממשיך להתפתח במהירות, נפגשנו עם לקוחות כדי להבין את הדרישות שלהם. למצב יוצא הדופן הנגרם בשל וירוס הקורונה אמנם יש השפעה, אולם לקוחותינו ממשיכים לבטא ביקוש מסוים ליהלומי גלם, והביעו רצונם שהסייט יתקיים. אנחנו מתמקדים אם כן בעמידה לצד לקוחותינו, ובמתן מענה לדרישות שלהם, וממשיכים כמתוכנן עם הסייט השלישי של השנה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן