טכנולוגיית בלוקצ'יין

דה בירס מתקדמת לשלב הפיילוט בטכנולוגיית בלוקצ'יין

ענקית היהלומים דה בירס (De Beers) מתקדמת עם פיתוח טכנולוגיית בלוקצ'יין, כך דווח ב-IDEX Online. בהצהרה מטעם מנכ"ל החברה, ברוס קליבר (Bruce Cleaver), נמסר כי "בעקבות הצלחת ניסיון ראשון לאב-טיפוס שעובד, יצאה כעת לדרך תכנית פיילוט, המשלבת מספר קטן של משתתפים. תכנית הפיילוט תזהה תובנות והזדמנויות מרכזיות לחיזוק והערכה כיצד לשלב את הפלטפורמה במערכות ובתהליכים הקיימים, לקראת השקתה המלאה בהמשך השנה".

 

בדצמבר, מסר מנכ"ל דה בירס כי החברה משקיעה בטכנולוגיה חדשה – פלטפורמה מבוססת בלוקצ'יין, שתספק "תיעוד יחיד ובלתי ניתן לשינוי, שיעקוב אחר מסלולו של כל יהלום לאורך שרשרת הערך".

 

כעת, דה בירס מטפלת בהיבטים מרכזיים הנוגעים לטכנולוגיה החדשה, ובהם "הגנה על נתונים רגישים מסחרית, תהליכי התייעלות בשלבים שונים של שרשרת הערך, ומתן ביטחון נוסף לגופים המממנים את התעשייה".

 

דה בירס מסרה בעבר כי הפלטפורמה החדשה, שמפותחת בשיתוף מובילי התעשייה העולמית, תאפשר "רישום דיגיטלי מאובטח ביותר, היוצר תיעוד עסקאות קבוע ומוגן מזיופים". לדברי קליבר, הפלטפורמה תיטיב הן עם הקונים והן עם המוכרים, מאחר ש"משתתפים יכולים להיות בטוחים שהעסקה בוצעה, ובמקביל לדעת כי המידע הרגיש ביותר נותר בינם לבין הצד שמולם בעסקה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן