get diamonds מכירות יהלומים

גט-דיימונדס חוזרת ל-JCK לאס וגאס

Get-Diamonds.com – פלטפורמת B2B אונליין הגדולה בעולם ליהלומים מלוטשים, השייכת לפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB) – תחזור לתערוכת JCK לאס וגאס בחודש הבא. במהלך התערוכה, הפלטפורמה תציג כלים חדשניים להגדלת התועלת לקמעונאים אונליין, כולל שירות מלא מדלת לדלת.

 

Get-Diamonds השיקה לאחרונה פיצ'ר חדש ופורץ דרך בתעשייה – מכרזי מלוטש אונליין, המבוססים על בינה מלאכותית (AI). במסגרת זו, אלגוריתם בוחר את היהלומים האטרקטיביים והמועדפים בשוק למכרזים הבאים, ללא כל התערבות אנושית. התהליך הלוגיסטי והעסקאות מדלת-לדלת מנוהלים על ידי חברת הניג (Hennig) הוותיקה והמוכרת.

 

בפלטפורמת Get-Diamonds רשומים מעל 1.7 מיליון יהלומים של 4,700 מוכרים, בשווי כולל של מעל 6.6 מיליארד דולר. הפלטפורמה ממשיכה להרחיב את נוכחותה בשוק האמריקאי, ורושמת עלייה עצומה בטראפיק בקרב קמעונאים, סוחרים וסיטונאים.

 

אייל שירזי, דירקטור ב-Get-Diamonds, מסר כי הפלטפורמה תנצל את ההזדמנות של JCK ותשיק שורה של כלים חדשניים שיסייעו לקמעונאים מכל סדר גודל למכור יהלומים. "אנחנו מחויבים לספק לכל העסקים כלים מתקדמים, שיאפשרו להם להצליח בסביבה הדיגיטלית התחרותית. למשל, מכרזי אונליין החדשים שלנו מציעים הזדמנויות שבעבר היו פתוחות בפני עסקים גדולים בלבד. זה מאפשר לסוחרים בכל סדר גודל לרכוש ולמכור יהלומים באירועי מכירות ייעודיים, המזהים את היהלומים המבוקשים ביותר ובמחיר התחרותי ביותר, כולל שירותים לוגיסטיים מדלת-לדלת, להשלמת העסקה". 

 

Get-Diamonds הוקמה באפריל 2020, על ידי הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים ותעשיית התכשיטים, כארגון שאינו למטרות רווח. המוטו של האתר, "על ידי התעשייה, עבור התעשייה", מבטא את המטרה הזו. הרווחים של האתר מושקעים מחדש בפרויקטים לטובת התעשייה, כולל שיווק יהלומים גנרי.

 

Get-Diamonds פותחה על ידי חברת לוסי פלטפורמות (Lucy Platforms), שהטכנולוגיה מבוססת ה-AI שלה מאפשרת לייצר כלים דיגיטליים פשוטים, שמסייעים לעסקים לצמוח בעולם הדיגיטלי. 

 

סגן נשיא WFDB ו-Get-Diamonds, משה סאלם, אמר כי "Get-Diamonds הוקמה כדי לשרת את התעשייה, וזה בדיוק מה שהיא עושה, בקידום מהפכה דיגיטלית בתעשיית היהלומים. היכולות הטכנולוגיות המרשימות שלה אפשרו לנו להשיק את מכרזי האונליין מבוססי ה-AI היחידים, ואנו מתכננים להשיק סדרת פיצ'רים שישנו את פני המסחר אונליין. בתערוכת JCK לאס וגאס נראה לתעשייה האמריקאית את היתרונות המדהימים של Get-Diamonds עבור כל עסקי היהלומים".

 

Get-Diamonds ימוקם בביתן מספר L207 בגלריה קומה 1, מרכז Venetian Expo Center, בתערוכת JCK לאס וגאס, בתאריכים 10-13 ביוני 2022.

 

Get Diamonds לאס וגאס
צילום: Get Diamonds

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן