גט דיימונדס מכירת יהלומים

מכירה פומבית של גט דיימונדס: יהלומים אקסקלוסיביים במחיר מיוחד

Get-Diamonds.com, פלטפורמת אונליין B2B המובילה בעולם ליהלומים מלוטשים, אשר בבעלות הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), מציגה שני מאפיינים חדשים במכירות הפומביות השקטות שהיא עורכת אונליין. 

 

המכירה הפומבית הבאה תתקיים השבוע, ביום רביעי ה-29 ביוני. במכירה יוצעו למכירה עד 700 יהלומים, והיא תכלול שתי קטגוריות אקסקלוסיביות: יהלומים "חדשים בשוק", שמעולם לא הוצעו במכירה פומבית אונליין, ויהלומים ב"מחיר מיוחד", שספקים מציעים במחירים חסרי תקדים. 

 

המאפיינים החדשים מתווספים למשלוח חינם ואפס עמלות, על כל קנייה. חברת הניג (Hennig) אחראית לניהול העסקה וכלל הלוגיסטיקה בסביבה מאובטחת.

 

מכירות היהלומים השקטות של גט-דיימונדס, שהושקו במרץ 2022, מבוססות על בינה מלאכותית (AI) – אלגוריתם בוחר את היהלומים האטרקטיביים והמועדפים בשוק למכרזים הבאים, ללא כל צורך בהתערבות אנושית.

 

בפלטפורמה רשומים מעל 1.7 מיליון יהלומים, של 4,700 מוכרים, בשווי כולל של מעל 6.6 מיליארד דולר. גט-דיימונדס ממשיכה להרחיב את נוכחותה בשוק האמריקאי, ונהנית מעלייה עצומה בטראפיק של קמעונאים, סוחרים וסיטונאים.

 

מנהל גט-דיימונדס, אייל שירזי, מסר כי "אנחנו נרגשים מאוד מהמאפיינים החדשים במכירה הפומבית אונליין הקרובה. המכירה תציג את היהלומים המבוקשים ביותר, ובמחיר התחרותי יותר, לעומת כל פלפטורמה אחרת, ועשויה באמת לסייע לעסקים בכל סדר גודל".

 

ההשתתפות במכירה הפומבית השקטה של גט דיימונדס זמינה בכתובת זו.

 

יהלומים לבנים יהלומים מלוטשים
צילום: Byjeng / shutterstock.com

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן