get diamonds virtual hand

Get-Diamonds מציג כלי חדש למדידה וירטואלית של טבעות יהלומים

אתר Get-Diamonds – פלטפורמת B2B אונליין הגדולה בעולם למכירת יהלומים מלוטשים, אשר בבעלותה של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB) – השיקה את VIRTUAL HAND ("היד הווירטואלית"), כלי מציאות רבודה שמאפשר למשתמשים לנסות באופן וירטואלי מבחר של טבעות יהלומים בגדלים, ליטושים ושיבוצים שונים, באמצעות דימויים ממוחשבים". Get-Diamonds היא פלטפורמת B2B אונליין היחידה שמציעה את הכלי הזה.

 

מנכ"ל Get-Diamonds, אייל שירזי, מסר כי VIRTUAL HAND ישמש קמעונאים, כשירות שיוכלו להציע ללקוחות שלהם. החברה ביצעה השקה שקטה של הפיצ'ר החדש בתערוכת JCK לאס וגאס 2022.

 

שירזי מסר כי "VIRTUAL HAND מציע לקמעונאים יתרון חשוב במכירת תכשיטי יהלומים, ואני מאמין שהלקוחות שלהם יעריכו אותו. התגובה של עולם המסחר הייתה חיובית ביותר, ואני מאמין שזה ימשוך מספר משמעותי של משתמשים חדשים ל-Get-Diamonds".

 

שירזי הוסיף כי בשלב ראשון, כלי המציאות הרבודה פתוח בפני כל המשתמשים, רשומים ולא רשומים. בשלב שני, הוא יהיה פתוח רק בפני משתמשים רשומים, ויאפשר למשתמשים לנסות יהלומים באופן וירטואלי, מהמלאי של Get-Diamonds, ולא רק טבעות, אלא גם עגילים ותכשיטים אחרים".

 

הכלי המתקדם הוא תוצאה של שיתוף פעולה עם חברת Inova Diamonds, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים לשיווק אונליין של יהלומים ותכשיטים, באמצעות מציאות רבודה (AR). ארטיום סונדלזון (Artium Sondelzon), מייסד שותף בחברת Inova Diamonds, אמר כי בשלב מאוחר יותר, הכלי יכלול טכנולוגיית 3D מלאה, כולל השתקפות ריאליסטית של הזהב ואפשרות לסובב את היהלום.

 

Get-Diamonds הוקם באפריל 2020 על ידי הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, כדי לשרת את תעשיית היהלומים והתכשיטים, כארגון שאינו למטרות רווח. המוטו של האתר, By the industry, For the industry ("על ידי התעשייה, עבור התעשייה"), משקף את מטרתו. הרווחים שמייצר האתר מושקעים בפרויקטים לטובת התעשייה, ובהם שיווק יהלומים גנרי. בפלטפורמה רשומים מעל 1.7 מיליון יהלומים שמציעים כ-4,700 מוכרים, בשווי כולל של מעל 6.6 מיליארד דולר, והיא ממשיכה להתרחב בשוק האמריקאי, עם עלייה עצומה בטראפיק של קמעונאים, סוחרים וסיטונאים.

 

get diamonds מכירות יהלומים
צילום: Get Diamonds

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן