דובאי, במבט מלמעלה

בורסות היהלומים של דובאי ואיטליה מהדקות יחסים

יו"ר ומנכ"ל מרכז הסחורות של דובאי (DMCC), אחמד בין סוליאם (Ahmed Bin Sulayem), ביקר בשבוע שעבר בבורסת היהלומים האיטלקית במילאנו, ונפגש עם נציגים בכירים בתעשיית התכשיטים האיטלקית, כחלק מהמאמצים לקידום מסחר היהלומים הבינלאומי בדובאי, כך דווח ב-Rough&Polished. שתי הבורסות חברות בפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB).

 

בורסת יהלומים כנס דובאי
צילום: DMCC

על פי הדיווח, בין סוליאם (Bin Sulayem) העניק להנהלה הבכירה של בורסת היהלומים האיטלקית שתי מתנות אקסקלוסיביות: מטבעות זהב של ה-DMCC, ויהלום ב'ליטוש דובאי' – עיצוב ייחודי בן 99 פאות, שיוצר בשיתוף קבוצת דהמאני (Dhamani). היהלום המלווה בתעודת GIA הוא הראשון בעולם שלוטש בהשראתה של עיר, וקיבל את שמה. 

 

בין סוליאם מסר כי הביקור נועד לחזק את הקשרים בין הצדדים. "אנחנו מכירים בסינרגיות בין השווקים שלנו, ובורסת היהלומים של דובאי מוכנה לסייע במקומות שבהם היא יכולה". נשיא בורסת היהלומים האיטלקית, לואיג'י קוסמה (Luigi Cosma), הוסיף כי "אנו מצפים לעבוד עם DMCC, על מנת להבטיח כי תעשיית היהלומים האיטלקית תמנף את פוטנציאל הצמיחה הטמון במסחר עם דובאי ובאמצעותה".

 

דגל איטליה
צילום: Unknown photografer

בספטמבר 2019, מרכז הסחורות של דובאי חשף מבנה חדש ומשודרג לבורסת היהלומים המקומית, הכולל קומת מסחר עצומה. במהלך 2018, הצטרפו לאזור הסחר החופשי במרכז הסחורות של דובאי 1,868 חברות חדשות. המרכז אירח אשתקד 27 מכרזי יהלומים, שבהם נמכרו יהלומים בשווי 328 מיליון דולר. 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן