ביטקוין בלוקצ'יין מטבע דיגיטלי

אלרוסה מרחיבה את הפלטפורמה למכירות יהלומים פומביות אונליין

ענקית היהלומים הרוסית אלרוסה (Alrosa) הרחיבה משמעותית את המידע על פריטים המוצעים למכירה פומבית אונליין, כדי לסייע ללקוחות בקבלת החלטות רכישה מושכלות, ולגשר על פערי היעילות בין מכרזים פיזיים למכרזים אונליין, כך דווח ב-Diamond World.

 

על פי הדיווח, המכירה הפומבית הדיגיטלית הראשונה בפורמט החדש תתקיים בין ה-22 בספטמבר ל-13 באוקטובר 2021, ותציע למכירה מעל 2,000 קרט של יהלומי גלם בגדלים מיוחדים, במשקל 10.8 קרט ומעלה. הפלטפורמה תאפשר למשתתפים לקבל פרטים נוספים רבים על היהלומים, כולל קבצי מדיה, הערכת צבע של מומחה באמצעות דגימות GIA, תיאורי פגמים, פלואורסצנטיות, סרטוני וידיאו, ועוד.

 

אלרוסה ספוטניק יהלום צהוב
צילום: Alrosa

סמנכ"ל אלרוסה, יבגני אגוריב (Evgeny Agureev), ציין כי החברה הרחיבה את המידע אונליין, במענה לדרישת הלקוחות. "תוך 18 חודשים, המכירות הפומביות הדיגיטליות צמחו מפיילוט לערוץ מכירות מלא. השוק מעריך את הכלי הזה, שלא רק מחפה על מגבלות הנסיעות בשל מגפת הקורונה, אלא גם מסייע להפוך את התעשייה לשקופה וטכנולוגית יותר".

 

אלרוסה החלה לקדם את מכירות היהלומים אונליין בסתיו 2019, וערכה לראשונה מכירה פומבית אונליין של יהלומים מיוחדים באביב 2020.

 

יהלומי גלם רוסיה אלרוסה
צילום: Alrosa

המכירות של אלרוסה בחודש אוגוסט היו הנמוכות ביותר השנה, בשל מחסור ביהלומי גלם, והסתכמו ב-306 מיליון דולר (נתון לא סופי). החברה כבר חידשה חלק מהמלאי, כשרכשה יהלומי גלם מגוחראן (Gokhran), מאגר היהלומים הממשלתי של רוסיה.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן