ענקית היהלומים הרוסית אלרוסה (Alrosa) מכרה 102 מ-800 יהלומי הגלם הגדולים שהציעה למכירה ללקוחותיה לטווח ארוך, במכרז הדיגיטלי הגדול ביותר שערכה עד כה, בין ה-15 ל-29 במאי. על פי דיווח ב-IDEX Online, היהלומים המיוחדים הנותרים, במשקל של בין 5-10 קרט, יוצעו למכירה ללקוחות אחרים של החברה.
לאור מגבלות התנועה בשל נגיף הקורונה, אלרוסה סיפקה ללקוחותיה סריקות בתלת-ממד של היהלומים שהוצעו למכירה, וכן נתונים על "צורה חיצונית, תכלילים פנימיים, צבע ופלואורסצנטיות".
סמנכ"ל אלרוסה, יבגני אגוריב (Evgeny Agureev), אמר כי "תוצאות הסיבוב הראשון במכרז היהלומים הדיגיטלי מראות כי הביקוש ליהלומי גלם בשוק נותר עקבי, וכי לקוחותינו מוכנים לרכוש יהלומים אונליין".
בתוך כך, אלרוסה דיווחה על ירידה שנתית של 87% ברווי הנקי ברבעון הראשון של השנה. בשלושת החודשים הללו, רשמה אלרוסה רווח נקי של כ-3 מיליון רובל (כ-43,665,000 דולר), לעומת 11.7 מיליון רובל (170,293,500 דולר) בתקופה המקבילה אשתקד.