יהלומי גלם רוסיה אלרוסה

מכירות היהלומים של אלרוסה המשיכו לעלות בספטמבר

ענקית היהלומים הרוסית אלרוסה (Alrosa) רשמה בספטמבר הכנסות בסך 336 מיליון דולר, ממכירת יהלומי גלם בשווי 328.2 מיליון דולר, ויהלומים מלוטשים בשווי 7.8 מיליון דולר, כך נמסר בהודעה לעיתונות מטעם החברה. זוהי עלייה שנתית של 29% לעומת נפח המכירות בספטמבר 2019, ועלייה של 55% לעומת אוגוסט 2020.

 

אלרוסה רוסיה כריית יהלומים
צילום: Alrosa

בתשעת החודשים הראשונים של 2020, מכרה אלרוסה בסך הכל יהלומים בשווי 1.58 מיליארד דולר, כולל יהלומי גלם בשווי 1.508 מיליארד דולר ויהלומים מלוטשים בשווי 71.4 מיליון דולר. בתקופה המקבילה אשתקד, מכרה אלרוסה יהלומים בשווי 2.422 מיליארד דולר, כולל גלם בשווי 2.385 מיליארד דולר ומלוטש בשווי 36.8 מיליון דולר.

 

יהלום גלם ענק רוסיה
צילום:Alrosa

סמנכ"ל אלרוסה, יבגני אגוריב (Evgeny Agureev), מסר כי "המכירות שלנו בספטמבר מצביעות על המשך התאוששות הביקוש ליהלומים, שהחלה באוגוסט, בעוד לוטשים וקמעונאים חוזרים לרמות המלאי הרגילות […] בשווקי הצרכנות העיקריים בארה"ב ובסין, הצרכנים מתחילים לחזור לחנויות התכשיטים, במגמה בנתמכת בפיתוח מהיר של המסחר אונליין. עם זאת, מוקדם לדבר על התאוששות עקבית בביקוש, לפני שנראה את תוצאות מכירות התכשיטים במהלך עונת החגים החשובה ביותר. השנה היא מגיעה בתקופה של החמרת המצב האפידמיולוגי בכמה מדינות".

 

בתוך כך, אלרוסה הודיעה כי שדרגה בהצלחה את שירות הצפייה בווידיאו (Video-Viewer) של החברה, "המאפשר ללקוחותיה לצפות בסחורה מרחוק בזמן אמת, בסיוע מומחים של אלרוסה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן