יהלומי גלם של אלרוסה

עלייה חדה במכירות היהלומים של אלרוסה באוגוסט

ענקית היהלומים הרוסית אלרוסה (Alrosa) מפרסמת את תוצאות המכירות בחודש אוגוסט, ובשמונת החודשים הראשונים של 2018. מהנתונים עולה כי במהלך אוגוסט, מכרה אלרוסה יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים בשווי 294.9 מיליון דולר – עלייה שנתית של 14% לעומת אוגוסט 2017. מכירות יהלומי הגלם של אלרוסה הסתכמו בחודש החולף ב-283.2 מיליון דולר, ואילו מכירות היהלומים המלוטשים הסתכמו ב-11.7 מיליון דולר.

 

בחודשים ינואר עד אוגוסט, מכירות היהלומים של אלרוסה צמחו בשיעור שנתי של 9%, והסתכמו ב-3.323 מיליארד דולר, מהן מכירות יהלומי גלם בהיקף של 3.256 מיליארד דולר, ומכירות יהלומים מלוטשים בהיקף 67 מיליון דולר.

 

סמנכ"ל המכירות של אלרוסה, יורי אוקואמוב (Yury Okoemov), אמר כי "למרות ההאטה המסורתית של השוק באוגוסט, מכירות יהלומי הגלם והיהלומים המלוטשים היו גבוהות בהרבה מאשתקד. מתחילת השנה נרשמות מגמות חיוביות במכירות תכשיטי היהלומים, התורמות לביקוש יציב כמעט לכל טווח המוצרים שלנו, במיוחד ליהלומי גלם יקרים יותר".

 

אוקואמוב הוסיף כי התחזית של אלרוסה "חיובית למדי בנוגע לצמיחת שוק יהלומי הגלם והיהלומים המלוטשים ב-2018. בטווח הבינוני, למכירות יהלומי הגלם יתרום ביקוש גובר לתכשיטי יהלומים במדינות העיקריות של צרכנות התכשיטים – ארה"ב, סין והודו".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן