מכירות יהלומי הגלם והיהלומים המלוטשים של אלרוסה (Alrosa) הסתכמו בספטמבר ב-298 מיליון דולר, בשעה שהביקוש הצרכני הגיע לשיא, כך דווח ב-IDEX Online. בספטמבר 2019, לפני פרוץ מגפת הקורונה, מכרה אלרוסה יהלומים בשווי 259 מיליון דולר. בספטמבר 2020, אלרוסה מכרה יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים בשווי כולל של 336 מיליון דולר.
על פי הדיווח, בארה"ב ובסין נרשמה "צמיחה דו-ספרתית לעומת המכירות ב-2019, וגם המכירות באירופה צברו מומנטום".
סמנכ"ל אלרוסה, יבגני אגוריב (Evgeny Agureev), מסר כי "מחירי יהלומי הגלם חזרו לרמות של 2018, ומחירי היהלומים המלוטשים עקפו את המחיר הממוצע ב-2018. אלרוסה מתמידה במדיניות שלה, ומספקת יהלומים רק כמענה לביקוש אמיתי, כדי להבטיח את פעילותה בת-הקיימא של שרשרת אספקת היהלומים כולה. לקוחותינו אופטימיים לקראת עונת החגים המתקרבת, ואנו צופים שהמגמה החיובית תימשך לתוך 2022".