יהלומי גלם רוסיה אלרוסה

אלרוסה מקטינה את מספר הלקוחות הקבועים בחוזים החדשים

ענקית הכרייה הרוסית אלרוסה (Alrosa) הודיעה על צמצום הרשימה החדשה של לקוחותיה הקבועים (Alliance members), שרוכשים כ-70% מתפוקת היהלומים של החברה. על פי הדיווח ב-IDEX Online, ברשימה החדשה מופיעים 51 לקוחות, לעומת 59 לקוחות ברשימה הקודמת. הרשימה החדשה תיכנס לתוקף החל מינואר 2022, לפרק זמן של 3 שנים.

 

אלרוסה רוסיה יהלום ענק
צילום: Alrosa

בעבר, אלרוסה הסבירה כי היא מציעה חוזים שונים לקמעונאים, יצרנים וסוחרים, בהתאם לצרכים הספציפיים של כל סקטור, ולהיסטוריית הרכישות של הלקוח. 

 

המשרד הראשי של אלרוסה במירני
צילום: Alrosa

סמנכ"ל אלרוסה, יבגני אגוריב (Evgeny Agureev), מסר כי "אלרוסה מייחסת חשיבות רבה ליציבות של היצע יהלומי הגלם, נותנת מענה לביקוש ממשי, ומצמצמת את הסנטימנטים הספקולטיביים שעלולים לפגוע בשוק […] מסיבה זו, החלטנו לעדכן את האופן שבו אנחנו מתקשרים עם לקוחותינו, ושמים דגש על יצירת ערך מוסף אחרי מכירת היהלומים. על בסיס זה, הרשימה העדכנית של לקוחות אלרוסה נועדה להבטיח יציבות בהיצע, הן עבור הלקוחות והן עבור החברה, במה שיסייע לאזן את ההיצע והביקוש בשוק".

 

בתוך כך, אלרוסה חידשה את הסכם שיתוף הפעולה עם מרכז היהלומים העולמי באנטוורפן (AWDC). אלרוסה מסרה כי ההסכם "ירחיב ויחזק עוד את הקשרים הקרובים ואת תפקידי ההנהגה של שני הארגונים בשנים הבאות".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן